Održivost je začetnik strateškog plana Generali Grupe “Lifetime partner 24 – poticanje rasta” u nastojanju da u narednim godinama stvaramo zajedničku vrijednost, imajući u fokusu ono elementarno: ljude i okoliš, a sve vođeno odgovornim upravljanjem poslovanja. Predani smo i dalje biti odgovorni Lifetime partner našim dionicima – kao osiguravatelj, investitor, poslodavac i korporativni građanin.
Unatoč razdoblju koje je stavilo na kušnju bez presedana cjelokupno gospodarstvo, možemo biti zadovoljni postignutim. Tijekom pandemije osnažili smo tržišni otisak u Hrvatskoj akvizicijom dvaju osiguravajućih društva, istovremeno radeći na diverzifikaciji distribucijskih kanala te akceleraciji digitalnih procesa. Zapravo, ostvarili smo još bliskiji odnos unatoč hibridnoj stvarnosti.
Upravo su naši ljudi ključ uspjeha i inicijatori ove transformacije. Slušajući njihove povratne informacije momentalno smo implementirali rad na daljinu koji im omogućava fleksibilnost i nastavljamo poduzimati daljnju modernizaciju poslovanja. Ove godine naše resurse posvetili smo dvama iznimno važnim projektima.
Uvođenje eura prekretnica je za hrvatsko gospodarstvo koja je zahtijevala minuciozne prilagodbe poslovnih procesa i informatičkog okruženja. Od iznimnog značaja za međunarodnu industriju osiguranja tu je i projekt ispunjavanja obveza iz MSFI-ja 17. Time se mijenja ne samo način na koji osiguravajuća društva izvještavaju o poslovanju, već i ocjenjivanje profitabilnosti proizvoda, koji su trenutno pod značajnim inflatornim pritiskom.
S tom mišlju, stalno radimo na tome da naši proizvodi za privatne osobe i tvrtke budu konkurentni. Kao kompanija koja u svom DNK nosi osjećaj za dobrobit ljudi, Generali kroz fondaciju The Human Safety Net doprinosi boljitku zajednica širom svijeta.
U Hrvatskoj u suradnji s Centrom ‘Rastimo zajedno’, našim lokalnim THSN partnerom, proširujemo dostupnost edukativnih programa podrške roditeljstvu za ranjive skupine roditelja najmlađe i predškolske djece, dosegavši više od 2500 roditelja i 1500 djece širom zemlje.
U 2023. godini pokrećemo drugo izdanje SME EnterPRIZE-a, vodeće inicijative Generali Grupe za promoviranje kulture održivosti među europskim malim i srednjim poduzećima, koja predstavljaju temelj europskog gospodarstva i ključne pokretače održive tranzicije. Tragat ćemo za novim Herojima održivosti, na temelju njihove predanosti dobrobiti zaposlenika, okolišu i zajednici, koji će postati inspirativan model ostalim poduzetnicima.
Sad je pravo vrijeme da se ozbiljno shvati važnost održivosti.