Odobrena koncentracija Adria Media Group i Adria Media Zagreb

Autor: Poslovni dnevnik , 15. prosinac 2014. u 21:59
Ne mijenja se struktura tržišta/Ž.L./PIXSELL

Ni jedan od sudionika koncentracije ne djeluje na mjerodavno tržište naklade tiska.

Zagreb Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) odobrila je namjeru provedbe koncentracije kojom Adria Media Group (AMG) iz Beograda stječe kontrolu nad tvrtkom Adria Media Zagreb (AMZ), objavljeno je iz Agencije.

Kupoprodajni ugovor potpisan je početkom studenog ove godine, a temeljem njega je Adria Media Group postala vlasnik 75 posto temeljnog kapitala Adria Medije Zagreb, dok je 25 posto temeljnog kapitala ostalo u vlasništvu Styria Media Grupe. "Koncentracija AMG-a i AMZ-a učinak će imati na mjerodavnim tržištima naklade tiska, u segmentima prodane naklade tiska (časopisa) i oglašavanja u tisku (časopisima) te naklade i oglašavanja na elektroničkim publikacijama (internetski portali).

Temeljem potpune prethodne prijave koncentracije i utvrđene strukture mjerodavnog tržišta s obzirom na postojeće i potencijalne konkurente, Agencija je utvrdila da ni jedan od sudionika koncentracije ne djeluje na istom mjerodavnom tržištu u zemljopisnom smislu te da među njima nema horizontalnog preklapanja kao ni vertikalne povezanosti", stoji u priopćenju Agencije. Dodatno se pojašnjava da AMG ulazi na mjerodavno tržište na način da preuzima tržišne udjele AMZ-a pa provedbom koncentracije neće doći do promjene u strukturi tržišta.

Komentirajte prvi

New Report

Close