Od početka godine do 7. lipnja imali smo 57% više turista nego lani

Autor: Poslovni dnevnik , 07. lipanj 2021. u 22:00
U ovom trenutku u Hrvatskoj je više od 110 tisuća turista/GRGO JELAVIĆ/PIXSELL

U zemlji je dosad u 2021. boravilo 1,3 milijuna turista, a ostvarili su 4,8 milijuna noćenja. Prepoznali sigurnost.

U Hrvatsku je proteklog produženog vikenda, od 2. do 6. lipnja, došlo 185 tisuća turista, koji su ostvarili 787 tisuća noćenja, od čega većinu strani turisti, dok je gotovo polovica ukupnih noćenja bila u Istri, izvijestili su u ponedjeljak iz Ministarstva turizma i sporta (MINTS).

Od ukupnih 787 tisuća noćenja u proteklih pet dana strani su turisti ostvarili 627 tisuća, a ostalo domaći turisti, pri čemu iz MINTS-a navode podatke o turističkom fizičkom prometu iz sustava prijave i odjave turista te nautičara eVisitor i eCrew, ali bez usporednih pokazatelja/postotaka s istim danima prošle godine.

Nastaviti se pridržavati mjera

Prema regijama, najviše je noćenja od 2. do 6. lipnja (kada je bio i blagdan Tijelova, neradni dan, 3. lipnja), ostvareno u Istri, 303 tisuće, a dvostruko manje na Kvarneru, 146 tisuća i još manje u Splitsko-dalmatinskoj i Zadarskoj županiji, po 100 tisuća.

I istarske najjače destinacije poput Rovinja, Poreča i Medulina nametnule su se sa najviše noćenja (58, 35 i 28 tisuća), dok su među stranim turistima najviše noćenja ostvarili Nijemci, više od 200 tisuća, zatim dvostruko manje Austrijanci, 121 tisuću, te Slovenci i Poljaci, 60 i 57 tisuća.

185

tisuća turista odmaralo se protekla 4 dana u Hrvatskoj, prema eVisitoru

Turisti su najviše za smještaj birali kampove, u kojima je ostvareno i njaviše noćenja, a zatim u objektima u domaćinstvu i hotelima.

“Hrvatska je prepoznata kao sigurna i poželjna turistička destinacija, čemu svjedoče odlični turistički rezultati ostvareni tijekom prvog vikenda lipnja, ali i ukupni rezultati ostvareni od početka ove godine.

U ovom trenutku u Hrvatskoj boravi više od 110 tisuća turista, kojima uz sigurnost i mirno okruženje, nudimo raznovrsnu i bogatu turističku ponudu, visokokvalitetni smještaj te uživanje u kulturnim i prirodnim znamenitostima kao i u autentičnoj enogastronomskoj ponudi”, poručila je ministrica Nikolina Brnjac.

Smatra i da je izuzetno važno nastaviti se pridržavati epidemioloških mjera u cilju održavanja dobre epidemiološke situacije, koja je ključna za daljnji interes gostiju.

Teksaški agenti na turneji

Iz MINTS-a zaključno iznose da je u Hrvatskoj od početka godina do danas u Hrvatskoj bilo 1,3 milijuna turista i 4,8 milijuna noćenja, što su porasti od 57 i 54 posto u odnosu na isto razdoblje 2020. godine.

U našoj zemlji, inače, ovih dana boravi deset američkih turističkih agenata iz Teksasa radi upoznavanja luksuzne turističke ponude koja je na američkom tržištu vrlo tražena, izvijestili su u ponedjeljak iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

“Teksas je vodeća država u SAD-u u mnogim industrijama, uključujući i turizam. Od 2002. Teksas ima drugi najveći bruto domaći proizvod u SAD-u i predvodi u prihodima, i sada je iznimno dobar trenutak za dodatno pozicioniranje Hrvatske kao jedne od najpoželjnijih destinacija za putovanja, pogotovo u luksuznom segmentu”, poručila je iz SAD-a direktorica HTZ-ovog predstavništva u Los Angelesu Iva Bahunek.

Naglašava i da su zbog visokog stupnja procijepljenosti američki državljani spremni putovati, te se očekuje da će većem broju dolazaka iz SAD-a u Hrvatsku pridonijeti i izravni letovi ovog ljeta iz New Yorka prema Dubrovniku.

Boravak teksaških agenata u Hrvatskoj organizirali su to HTZ-ovo predstavništvo i pulska turistička tvrtka Uniline, a u devet dana obići će Zagreb, Rovinj, Pulu, Motovun, Opatiju, Plitvice i Šibenik, Dubrovnik, Split, Hvar, Trogir i Zadar.

“Bitno je da se upravo sad kada je Hrvatska otvorena za strane turiste organiziraju ovakva studijska putovanja, koja su najbolji način predstavljanja destinacije. Naši gosti, agenti u živom obilasku lokacija doživljavaju Hrvatsku kako se ne može prenijeti regularnim marketinškim kanalima, a dosad su na društvenim mrežama već podijelili i stotine fotografija i videa svojih doživljaja”, ocijenila je direktorica prodaje u Unilineu Martina Tomić.

Komentirajte prvi

New Report

Close