Od oglašavanja na Facebooku i Googleu, faktoringa, EU fondova do novih trendova u turizmu

Autor: Marta Duić , 15. svibanj 2015. u 15:33
Foto: Ivo Cagalj/PIXSELL

Kako se oglašavati u današnje vrijeme besparice poduzetnike je naučio Karlo Stojčević iz Red pointa.

Poduzetnici i obrtnici su na Poslovnom uzletu grada Splita imali priliku besplatno se educirati o oglašavanju na Facebooku i Googleu, cloud uslugama, mogućnostima kreditiranja za poduzetnike,  EU fondovima,  novim trendovima u turizmu, faktoringu, oglašavanju s minimalnim budžetom na raspolaganju, osiguranju za poduzetnike i nizu drugih važnih znanja koja će im pomoći da im poslovanje bude konkurentnije i uspješnije.

˝Poduzetnici se moraju usmjeriti na kvalitetna ulaganja u proizvodnji, bilo u proizvodnji i preradi hrane, prehrambenih proizvoda koja je relativno jedina industrija koja je preživjela u Dalmaciji ili u razvoju novih proizvodnih industrija jer Dalmacija je ukupno gledano izrazito usmjerena na turizam, štoviše ovisna o turizmu. Dok s druge strane, postoji zaista veliki broj mladih stručnih ljudi i radne snage stručne upravo u proizvodnji. Pozitivne primjere možemo vidjeti ranije u korištenju IPARD sredstava u preradi hrane, poglavito primjerice kroz društva kao što su Sardina iz Postire ili Purex iz Hrvaca, koji čine iznimno velik doprinos za razvoj svog lokalnog područja, a to su postigli upravo korištenjem dostupnih EU sredstava˝, kaže Krešimir Budiša,direktor društva UHY savjetovanje i jedan od stručnih predavača projekta Poslovni uzlet.

Na edukaciji Od mikrokredita uz CIP garanciju do EU projekta – saznajte kako do povoljnih sredstava za kreditiranje vašeg gospodarstva poduzetnici su iz prve ruke čuli u kako izvore kreditiranja koje HBOR nudi treba znati iskoristiti u svoju korist jer ih druge komercijalne banke nemaju u svojim ponudama. ˝Na edukaciji su imali priliku vidjeti primjere po sektorima koje kreditiramo i čuti što je potrebno za naše programe financiranja poput programa kreditiranja poduzetništva mladih, žena poduzetnica, poljoprivrede, turizma, inovatora ili poduzetnika početnika˝, istaknula je Mira Krneta iz HBOR-a.

Kako se oglašavati u današnje vrijeme besparice poduzetnike je naučio Karlo Stojčević iz Red pointa. ˝Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima, tako i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno. Nadam se da sam im je barem malo uspio približiti˝, poručio je Karlo Stojčević.

O važnosti osiguranja u poslovanju je govorio Tomislav Meštrović iz Croatia osiguranja. ˝Smatramo da naši poduzetnici i obrtnici zbog intenziteta svog radnog dana i obveza, osiguranje ne stignu upoznati na način koji bi im mogao olakšati njihovo poslovanje i sigurnost u slučaju neželjenog događaja. Pokušao sam im približiti samu svrhu osiguranja i ulogu osiguranja u današnje vrijeme na jednostavan način, a za njih je važno da prepoznaju  svoje potrebe u kontekstu osiguranja, vrste osiguranja i rizike koji prijeti njihovom poslovanju te da si pravovremeno osiguraju ˝miran˝ i bezbrižan san˝, kaže Meštrović.

Danijela Čavlović, vlasnica bed&breakfast Studija Kairos i predavačica Poslovnog uzleta  upozorila je sve iznajmljivače da pod hitno moraju prestati oslanjati se na 'staru slavu', točnije prestati misliti da će im gosti dolaziti samo zato jer živimo u zemlji prekrasne prirode i bogate povijesti. ˝Kada imamo najviše gostiju, treba razmišljati o novim uslugama i proizvodima jer je konkurencija sigurno napravila sljedeći korak. Turisti danas traže sve više sadržaja i originalnosti i sve to naravno po razumnoj cijeni, što znači da moramo biti jako kreativni kako bi im to omogućili. Biti u trendu, u turizmu danas znači biti on-line. Prošla su vremena kada smo tražeći aranžman za godišnji odmor obilazili turističke agencije u centru grada. Danas se ne morate maknuti iz svoje sobe da bi rezervirali smještaj u najudaljenijem kutku svijeta. Hospitality je posao 7/24 i samo oni koji su spremni na posvećenost svakom gostu i svakom detalju, danas mogu živjeti od turizma˝, poručila je Čavlović.

Arsen Paro iz AZ Faktoringa poduzetnike je upoznao sa proizvodima i uslugama faktoringa, kroz usporedbu sa sličnim proizvodima, cesionim kreditom banke, eskontom mjenica, forfaitom i dokumentarnim akreditivom. ˝Nova znanja koje su poduzetnici stekli o faktoringu na primjerima iz poslovne prakse pomoći će im u razmišljanjima o različitim načinima financiranja poduzetničke aktivnosti, snižavanju rizika naplate, poboljšanju likvidnosti i povećanju rentabilnosti poslovanja˝, tvrdi Arsen Paro.

 

 

Komentirajte prvi

New Report

Close