No ta se odluka nikako nije svidjela samim vozačima, koji su je prozvali ishitrenom, nepripremljenom i štetnom. Upravo zato što vozači prodaju najveći broj karata, to od nedjelje više neće biti tako, smatraju u sindikatu te će se time smanjiti prihodi ZET-a, ali i povećati napadi na vozače.
"Putnici očekuju da pri kupnji voznih karata u vozilima imaju mogućnost kupnje svih vrsta karata, a nezadovoljstvo će usmjeriti prema prometnom osoblju, koje samo provodi odluke vlasnika i uprave ZET-a. Zašto bi putnik kupio kartu od 15 kuna koja vrijedi za vožnju od 90 minuta kada za isto vrijeme može kupiti tri karte po cijeni od 4 kuna te će to platiti 12 kuna ako ih kupi na kiosku", kažu iz sindikata Zagrebačkog holdinga-ZET.
Usto, od 1. srpnja najavljeno je i smanjivanje plaća vozačima pa je njih stotinjak, kako neslužbeno doznaje Večernji list, najavilo otvaranje bolovanja. Što to znači za gradski promet, odgovorio je Anto Jelić, šef Sindikata vozača i prometnih radnika ZET-a.
"Bude li nedostajalo stotinu vozača, neće se moći ispuniti vozni red. Sad u ZET-u ima 1680 vozača i na jedvite jade uspijevamo pokriti cijeli grad. Jedan vozač manje znači jedno vozilo manje. Zamislite što ukidanje samo jednog polaska znači građanima koji žive u prigradskim naseljima poput Brezovice, kamo autobusi voze svakih sat vremena", kaže Anto Jelić te dodaje kako se nada da će s kolegama vozačima razgovarati kako bi prolongirali svoju odluku. Zatražili su i sastanak s gradonačelnikom Milanom Bandićem da sasluša njihovu stranu.
Ideja im je bila olakšati primarni vozački posao – vožnju autobusa i tramvaja i time ubrzati promet s obzirom na to da se najviše karata proda upravo u vozilima ZET-a. Tako su iz te gradske tvrtke opravdali odluku kojom će se od 1. srpnja kod vozača moći kupiti samo nova karta od 15 kuna žute boje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Ovi vozači vrlo glupo djeluju, kao i policajci-pozornici. Što će oni u zajedničkom sindikatu s računovođama i inim besposličarskim administrativcima, kojima je sjekira upala u med i uvijek će čuvati status quo?
trebaju se izdvojiti u zaseban sindikat, pa neka bandić pošalje računovođe i referente u noćne smjene vožnje autobusa kad vozači štrajkaju.
vrijeme(vozačevo i svih putnika) je novac, to se želi postići
Slažem se, i to bi držalo vodu, da nema male stvari, a to je (quote iz teksta):
Prije su muljaže u pitanju i razna pogodovanja, jer izbijati svježi novac/prihod je ravno ludilu.
[/quote]
koliko ih je besposlenih po “holdingima” mogli bi na svakim vratima, svih tramvaja, imati po dva prodavača karata
vrijeme(vozačevo i svih putnika) je novac, to se želi postići
Slažem se, i to bi držalo vodu, da nema male stvari, a to je (quote iz teksta):
Prije su muljaže u pitanju i razna pogodovanja, jer izbijati svježi novac/prihod je ravno ludilu.
Trebala bi silna pamet da se odredi 5 kuna za pol sata, 7,5 kuna za sat i 10 kuna za sat i pol. I to bi šljaklo. Ovo što Bandić radi je čisto pomahnitalo ludilo.
Uključite se u raspravu