Od rujna iduće godine nova vozila testirat će se na cesti u realnim uvjetima, a ne kao do sada u laboratorijima. To bi moglo poskupiti automobile.
Testiranje emisije ugljičnog dioksida i potrošnje goriva autoindustrija dosad je obavljala u posebnim laboratorijskim uvjetima. Prema novim pravilima, automobili će biti ispitani u realnim uvjetima na cesti, a rezultati će ovisiti o otporu zraka, vremenu i brzini. Vozači s oprezom gledaju na te promjene.
Hrvatska, kao i većina europskih zemalja, neke od poreza na vozila veže uz emisiju ugljičnog dioksida i potrošnju. Samim time nakon testiranja iznosi za pojedina vozila trebali bi se povećati, ako ne bude izmjena poreznih propisa.
Od iduće godine mogla bi poskupjeti i polica obveznog autoosiguranja, i to zbog najavljenog povećanja minimalne osigurane svote police. Naime, Ministarstvo financija u javnu je raspravu uputilo prijedlog o povećanju najniže osigurane svote police jer to nalaže EU.
Iz autoindustrije poručuju da je prerano govoriti o poskupljenjima iako se nagađa da će novi automobili od 2017. biti skuplji u prosjeku oko 10 tisuća kuna, objavio je HRT.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu