Očekujem daljni rast poslovanja i prihoda

Autor: Majda Žujo , 24. listopad 2013. u 22:00
Photo: Goran Jakuš/PIXSELL

Avenue Mall ima izvrsnu lokaciju i najbolju prometnu povezanost od svih postojećih centara.

Netko tko dugo nije posjetio zagrebački trgovački centar Avenue Mall zasigurno je mogao primjetiti kako je u posljednje vrijeme mnogo poslovnih prostora promijenilo svoje vlasnike. Neki brendovi su otišli iz Hrvatske, neki su samo promijenili položaj, a neki, poput Müllera postali su novi podstanar centra.

 

100postotnu

popunjenost Avenue Mall očekuje u narednih 6 mjeseci

"Avenue Mall posluje od 2007. te se od tada tržište maloprodaje dubkom promijenilo. S obzirom da pratimo trendove i da želimo našim posjetiteljima ponuditi najbolje brendove koji se nalaze na tržištu promjene su bile neophodne. Vrlo je interesantno za primijetiti da i noviji i veći centri, vrlo brzo (već nakon šest do 12 mjeseci) krenu s prvim promjenama zakupnika. Mnogi od njih još uvijek imaju velike količine slobodnog prostora. Iz činjenice da se i dalje grade novi centri, odnosno povećava konkurencija bit će vrlo zanimljivo gledati koji centri će posustajati u tom izrazito natjecateljskom okruženju. U tom smislu Avenue Mall ima izrazito perspektivnu budućnost", priča nam Luka Jakovljević, direktor za zakup u Avenue Mallu dodajući kako je stopa popunjenosti u tom trgovačkom centru izrazito je visoka, a tokom sljedećeg mjeseca centar će imati 100-postotnu popunjenost. Jakovljević za Poslovni dnevnik govori o daljnim planovima ovog centra i kako su i unatoč krizi uspjeli uspješno poslovati. 

Kako ste se prilagodili krizi?
Sektor trgovine je svakako bio pogođen krizom, kako trgovci tako i shopping centri. Krizu smo prepoznali kao priliku za unapređenje – ponude, usluge i generalno atraktivnosti samog centra – te povećanje same efikasnosti unutarnjih resursa. Smatram da smo na dobrom putu. S dosadašnjim odrađenim aktivnostima i realizacijom budućih planova Avenue Mall će postati još bolji.

Koliko bolji? Kakve poslovne rezultate očekujete ove godine?  
Iako su mnogi tek ove godine dočekali bolje rezultate – Avenue Mall je već i prošle godine imao vrlo dobre rezultate. Ovo je druga godina u kojoj smo vrlo aktivni u procesu 'unapređenja'tako da svakako očekujemo daljnji nastavak pozitivnih trendova i rasta.

U kojem smjeru ide sada vaša strategija? Dugo je vladala percepcija da je to trgovački centar u koji dolaze šetači, je li to još uvijek tako?
Dobro ste rekli – percepcija. Avenue Mall ima izvrsnu lokaciju i najbolju prometnu povezanost od svih postojećih shopping centara (izuzev Importanne centra). Upravo to dovodi do toga da je broj posjetitelja visok – međutim potrošnja ne ovisi o centru – nego o trgovcima. Ukoliko trgovci nisu aktivni kako bi privukli posjetitelje – posjetitelji neće postati kupci.Zasada svi postojeći trgovci u Avenue Mallu uspješno rade na tome. Naravno da mi u tome dajemo maksimaknu podršku – mi smo čak  pokrenuli cijeli niz inicijativa kako bi pomogli našim zakupnicima u poboljšanju rezultata (edukacije prodajnog osoblja, uređenja dućana i izloga, marketinška komunikacija itd).

Mislite li da će u budućnosti bolje poslovati mali, kvartovski, ili veliki trgovački centri izvan grada?
Smatram da će manji centri u srednjoročnom razdbolju bolje poslovati (kada govorimo o poslovanju). Veći centri imaju visoke troškove poslovanja, smanjenu efikasnost postojećeg kapaciteta, dosta neiskorištenog potencijala, odnosno dosta potrebnih dodatnih investicija.

Možemo li očekivati neka nova otvorenja? Neke nove brendove? 
Zasada prvo želimo predstaviti našim kupcima novu Müller trgovinu, kao i novi ljepši supermarket Konzum i novu trgovinu Benettona. O svakom novom otvorenju ćemo obavijestiti javnost na vrijeme. Jedino mogu reći da vas očekuju – iznenađenja!

Kupci

Kako kupce zadržati u trgovinama s obzirom na sve veću tendenciju ka online kupnji?

Online kupnja svakako će utjecati na navike kupaca, no zasada ne u prevelikoj mjeri (barem što se tiče Hrvatske).Utjecaj online kupovine će rasti, ali neće u potpunosti zasjeniti "shoppingiranje". Kupce možemo zadržati stvaranjem sadržaja i ponude kojom se dovodi do dužeg boravka na određnim lokacijama – poput standardnih igraonica ili radionica, seminara, evenata različitog sadržaja i sl.

Komentirajte prvi

New Report

Close