Prometna infrastruktura u Vukovarsko-srijemskoj županiji dobila je veliku injekciju u vidu 700 milijuna kuna vrijednih ugovora iz EU fondova koji su jučer potpisani u Vinkovcima.
Naime, radi se o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt nadogradnje i elektrifikacije željezničke pruge Vinkovci-Vukovar i za projekt nabave autobusa za tvrtku Polet. Projekt rekonstrukcije 18,7 km željezničke pruge obuhvatit će i obnovu kolodvora i stajališta uz rješavanje željezničko-cestovnih prijelaza, dok je ugovor težak oko 680 milijuna kuna. Ugovor su potpisali ministar mora prometa i infrastrukture Oleg Butković, ravnatelj Središnje agencije za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) Tomislav Petric i predsjednik Uprave HŽ Infrastrukture Ivan Kršić.
Projekt tvrtke Polet iz Vinkovaca, kroz koji će se nabaviti sedam novih autobusa za javni gradski promet, vrijedan je gotovo 15 milijuna kuna, a Ugovor su potpisali ministar Butković, ravnatelj Petric te direktor tvrtke Polet Mijat Kurtušić.
Butković
Resor prometa sklopio je 27 EU projekta vrijednih 9,5 milijardi kuna.
Ministar Butković je tom prigodom pojasnio da je ovo 27. projekt koji potpisuju iz Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, a njihova ukupna vrijednost je oko 9,5 milijardi kuna.
"Time se promet definitivno ubraja u resor koji je potpisao najviše ugovora koji se financiraju iz sredstava Europske unije. Sve ovo garantira velike investicijske cikluse u željeznice i ceste, a što bi trebalo rezultirati rastom gospodarstva i bruto domaćeg proizvoda. Tu je i izgradnja istočne obilaznice Vinkovaca, projekt pokrenut prošle godine ukupne vrijednosti 130 milijuna kuna, a raspisan je i javni poziv za nadvožnjak Borinci", istakao je Butković.
Iz HŽ Infrastrukture su pojasnili da projekt nadogradnje i elektrifikacije željezničke pruge podrazumijeva cjelokupnu rekonstrukciju i obnovu postojeće jednokolosiječne pruge, obnovu željezničkih kolodvora Vukovar/Borovo Naselje i Vukovar te stajališta Nuštar i Bršadin-Lipovača, kao i radove na željezničkim infrastrukturnim podsustavima, prije svega cestovno-željezničkim prijelazima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Valjda je Dalićka i tu posredovala u pregovorima.
***ove brojke su mi super, znači samo da obnove prugu od niti 19 kilometara treba im 680 milijuna kuna, dok japanci, njemci i kinezi naprave istu relaciju superbrze pruge za niti 130 milijuna dolara, što je samo mrvicu više od toga…pa jeste vi normalni?
Cista politika. Pruga Vk- Vu je nepotrebna. Bolje da nabave nove vagone i srede prugu Vk- Os tako da barem se svako malo ne zapali vlak na toj relaciji.
Uključite se u raspravu