Obiteljski poduzetnici iz Knina i hotelijeri iz Rapca najbolji regionalni izvoznici

Autor: Ana Blašković , 20. listopad 2014. u 22:00
Alanu Zahtili (Maslinica)i Davoru Tankoviću (Knauf) nagrade je predao zamjenik gl. urednika Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević /Nel Pavletić/PIXSELL

Knauf ima 98 radnika, a u pet je godina ostvario 268 mil. kn izvozom. Maslinica je s 216 radnika u pet godina ostvarila izvozom 280 mil. kn.

Poslovni uzlet u Rijeci bio je i prilika za nagradu dvjema regionalnim tvrtkama s najuspješnijim izvoznim rezultatima, a priznanje 'Najbolji izvoznik regije' pripala su tvrtkama Knauf iz Knina te Maslinici iz Rapca."Kad smo pokretali Poslovni uzlet, imali smo dva cilja; nagraditi poduzetnike znanjem, ali i nagraditi dobre poduzetnike.

Zajedno s Bisnodeom napravili smo ljestvicu 500 najboljih kompanija kojima izvoz čini veliku prihodnovu stavku u posljednjih pet godina", rekao je zamjenik glavnog urednika Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević dodjeljujući nagrade.Tvrtka Knauf, koja zapošljava 98 radnika, u proteklih je pet godina ostvarila 268 milijuna kuna iz izvoza, od čega više od 40 milijuna kuna u 2013. "Knauf njeguje obiteljsko poduzetništvo, a svoj uspjeh zahvaljujemo i partnerima u cijeloj regiji, kao i radnicima", rekao je Davor Tanković iz Knaufa, koji je nagrađen kao najbolji u regiji južne Hrvatske. Premda je sektor građevinarstva u Hrvatskoj daleko od zlatnih dana, tvrtka je uspješna zahvaljujući regionalnom fokusu.

"Trenutačnu situaciju ne tretiramo kao krizu već kao akutno stanje kojem se treba prilagoditi", rekao je Tanković.Laureat regije Istra, primorje i gorska Hrvatska hotelska je tvrtka Maslinica iz Rapca, koja ima tri hotela i kamp, a s 216 zaposlenih u posljednjih pet godina ostvarila je u izvozu oko 280 milijuna kuna, od čega više od 61 milijun kuna prošle godine. "Od 2001., kad je napuštene hotele preuzeo talijanski vlasnik, bilježimo konstantan rast i ovo je rezultat", rekao je Alan Zahtila iz Maslinice. Zahvaljujući dobroj suradnji sa stranim agencijama, tvrtka ima jednu od najduljih sezona: hoteli se otvaraju najkasnije do sredine ožujka, a ove godine ostat će otvoreni sve do polovice studenoga. Osim suradnje s agencijama, formula uspjeha su dobri radnici i redovna ulaganja, istaknuo je Zahtila. 

Komentirajte prvi

New Report

Close