Novost na tržištu: Uz ovaj alat na tjednim kupovinama se može uštedjeti i do 70 eura

Autor: Poslovni.hr , 09. veljača 2024. u 08:03
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Unutra je preko 5.000 različitih artikala, od 10 vodećih lanaca robe široke potrošnje, što je preko 90% tržišta u Hrvatskoj.

Na tržištu se pojavila jedinstvena mobilna aplikacija kreirana s ciljem da korisnicima olakša uštede i snalaženje u brojnim promotivnim ponudama. 360 Promo nudi jednostavnu pretragu ponuda i akcija trgovina i shopping centara, a cijeli projekt je za N1 pobliže predstavio tvorac aplikacije Josip Muller.

“Aplikacija sadrži više aplikacija u jednoj”, kazao je Muller, a zatim pojasnio: “Ima šest modula, a svaki je za sebe zasebna aplikacija. Svi funkcioniraju na način da su vrlo pregledni i jednostavni za korištenje.”

Prvi modul je promocije i akcije.

“Unutra je preko 5.000 različitih artikala, od 10 vodećih lanaca robe široke potrošnje, što je preko 90% tržišta u Hrvatskoj. Možete pojedinačno po proizvodu, kategoriji ili vašoj kupovnoj listi pretražiti što je u zadanom trenutku na akciji”, kaže Muller.

Nakon promocija i akcija slijedi modul katalozi, gdje možete pregledati sve kataloge na jednom mjestu, a u modulu radna vremena, jednim klikom možete vidjeti koji dućani u krugu od 5 km rade nedjeljama.

“Postoji modul loyalty kartice i aplikacije, gdje možete sve pohraniti na jednom mjestu, kao i modul aktualne ponude, gdje vidite jače ponude većih shopping centara. Na kraju imamo i converter, za ljude koji se još nisu navikli na euro”, pojašnjava.

“Ako uzmemo zadnje podatke koji govore da je prosječna plaća oko 1.200 eura, a medijalna 1.000 eura, nekih 35 do 40% se troši na robu široke potrošnje”, dodao je Muller.

Postavlja se pitanje koliko bi prosječna obitelj mogla uštedjeti mjesečno kada bi pratila akcije putem aplikacije 360 promo.

“Testirali smo aplikaciju i ljudi su uglavnom uspjeli uštedjeti između 40 i 70 eura na tjednim kupovinama”, istaknuo je.

Komentirajte prvi

New Report

Close