Zrinjevac i Tomislavac Katapult promociji, a Stross za Kokoš ili jaje. Tri najatraktivnije lokacije zagrebačkog Adventa dobile su koncesionare, koji će za postavljanje svojih programa od 26. studenog do 7. siječnja iskeširati nešto više od milijun kuna, odnosno otprilike 300 tisuća više nego je 2019. uprihođeno od apsolutno svih kućica podno lampica metropole, objavio je Večernji list.
I za ostale će se lokacije uskoro znati zakupci jer natječaji su i ondje pri kraju, a posljednje javno otvaranje ponuda bit će 24. ovog mjeseca. Grad direktno provodi “javnu dražbu” za kućice oko Trga bana Jelačića, ali i za one po kvartovima, dok je spomenuti Zrinjevac, Tomislavac i Stross preuzela Javna ustanova Maksimir za upravljanje zaštićenim područjima Grada Zagreba. Nadmetanja su oni pokrenuli u srpnju, ali sudeći po objavljenim rezultatima, pretjerano zainteresiranih zakupaca i nije bilo.
Zrinjevac i Stross željela je samo jedna firma, dok su za Trg kralja Tomislava stigle dvije ponude. Jedna od Katapulta, odnosno zajednice ponuditelja u kojoj je “vodeći član” navedena tvrtka, a druga od NB7 Industryja, vlasnika Natka Bošnjaka. Upravo se on posljednjih godina u medijima naziva “kraljem leda” jer sa svojim Ice Wonderlandom postavlja klizališta diljem Hrvatske, a posljednja su se isprobati mogla, primjerice, u Čazmi ili prošle zime kod zagrebačkog Z Centra. U svakom slučaju, ponuda NB7 Industryja bila je nešto veća od 220 tisuća kuna, Katapult je za istu lokaciju jamčio skoro 386 tisuća, a bolji su bili i u drugim segmentima, zaključila je Javna ustanova Maksimir. –
Povjerenstvo je, kao kriterije za ocjenu pristiglih ponuda, bodovalo ponuđeni iznos naknade i dodanu vrijednost za prigodni božićni i novogodišnji program, i to; kreativnost i inovativnost, raznolikost programa – različite dobne skupine, ugostiteljska ponuda, prigodna prodaja i drugo, uređenje, odnosno prigodno ukrašavanje lokacija i primjena ekoloških rješenja, dužina trajanja i broj predviđenih događanja, održivost koncepta manifestacije, raznolikost i kvantiteta promotivnih aktivnosti manifestacije, sposobnost i iskustvo ponuditelja, kvaliteta organizacije – broj redara, plan postavljanja uklanjanja i slično te dodana vrijednost vezana za zaštitu prostora, bioraznolikost, ekološku mrežu, edukaciju, informiranje i drugo – čime su se sve vodili, pojasnili su iz Javne ustanove Maksimir, a mi ćemo još podsjetiti i da su koncesionari morali prijaviti sve obrte, odnosno poduzetnike koji će biti u kućicama na njihovim područjima.
Vratimo li se, u tom kontekstu, još malo na Tomislavac, Katapult je prijave morao odraditi za 15 ugostiteljskih kućica, a obveza mu je, naravno, i klizalište. Na Zrinjevcu dobit će 20 prodajno-suvenirskih kućica te 12 ugostiteljskih, a koncesija će ih ondje koštati 242.900 kune. Kokoš ili jaje imaju Stross, platit će ga gotovo 389 tisuća kuna, također su se jedini javili na natječaj, a popuniti moraju 18 kućica za ugostiteljsku djelatnost te dvije za prigodnu djelatnost prodaje na malo.
Što se samih koncesionara tiče, podsjetimo samo, isti su to oni koji su Advent predvodili i prijašnjih godina, točnije, za vrijeme Milana Bandića, s iznimkom Demo Rebusa Denisa Mohenskog, koja u sudskom registru više ne postoji. Katapult promocija, prema Fininfou, u vlasništvu je Slavice Olujić Klapčić, dok Kokoš ili jaje predvode Roman Pokos i Mia Sol d.o.o., tvrtka u vlasništvu VIM Business and Services AG, švicarske firme koju je u lipnju 2017. registrirao Ivan Todorić, mlađi sin Ivice Todorića.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu