Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, slavi pet godina rada na hrvatskom tržištu. Tim povodom kompanija je u ponedjeljak imenovala Lorenza Mayola novim generalnim direktorom za Hrvatsku.
Mayol je diplomirao na Sveučilištu u Barceloni i završio MBA na London Business School, a na tu poziciju dolazi poslije Drage Cote i prethodno Tea Širole s kojim je Glovo i ušao na hrvatsko tržište.
Lorenzo Mayol ima bogato iskustvo u upravljanju i poslovnom razvoju koje je stekao tijekom profesionalnog rada u multinacionalnim kompanijama i startupima kao što su HP, Lime i Glovo, a sada će upravljati dinamičnim širenjem i ubrzanim razvojem Glova u RH. Glovu se pridružio 2021. godine, počevši kao Global Head of Q-Commerce Expansion, a u međuvremenu je obnašao funkciju generalnog direktora u Nigeriji i vodio komercijalni odjel za regiju Afrike.
Važno tržište
“Hrvatska je vrlo važno tržište za Glovo, a moj cilj je dodatno unaprijediti našu prisutnost ovdje. Naš tim stručnjaka predan je pružanju vrhunske usluge kupcima, partnerima i dostavljačima, osiguravajući najveće zadovoljstvo kupaca kroz našu operativnu stručnost. Planiramo proširiti našu mrežu partnera i konsolidirati našu pokrivenost, pretvarajući Glovo u najvećeg online trgovca s dostavom isti dan u zemlji, koji nudi bilo što, ne samo hranu.
Dodatno, cilj nam je postati najbolji tech-regruter u Hrvatskoj, zapošljavajući vrhunske stručnjake na lokalnom tržištu. Nastavit ćemo ulagati u inovacije kako bismo održali svoju konkurentsku prednost i postigli dugoročni uspjeh”, rekao je Lorenzo Mayol, generalni direktor Glovo Hrvatska.
Pomoć malim tvrtkama
S više od 3000 aktivnih partnera i više od 2000 dostavljača koji tjedno dostavljaju putem aplikacije, Glovo je trenutačno dostupan u više od 30 gradova diljem Hrvatske, omogućujući korisnicima brz i jednostavan pristup širokoj paleti proizvoda i usluga. Kroz partnerstvo s brojnim lokalnim restoranima, trgovinama mješovitom robom i drugim partnerima, Glovo je pomogao malim tvrtkama da prošire bazu kupaca i povećaju prodaju, ističu iz kompanije.
Glovo je aplikacija za dostavu više kategorija proizvoda koja povezuje korisnike s tvrtkama i dostavljačima, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, trgovina mješovitom robom i supermarketa te maloprodajnih trgovina. Vizija Glova je svima omogućiti jednostavan pristup svemu u gradu. Tvrtka je 2014. osnovana u Barceloni, a djeluje u 23 zemlje Europe, središnje Azije i Afrike.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu