Optimirani pelješki most dug je 2,4 km, širok 22,2 metra, jeftiniji je…

Autor: Poslovni.hr , 03. svibanj 2013. u 10:03
Ilustracija; Photo: Grgo Jelavic/24sata

U Ministartsvo prometa stigla je studija koju su izradili francuski konzultanti, a o njoj se do 1. srpnja mora očitovati hrvatska Vlada.

Studija o povezivanju krajnjeg juga s ostatkom Hrvatske, koju je naručilo Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture, a sa 200.000 eura financirala Europska komisija, pokazala je da je od osam mogućih rješenja najbolje graditi most kopno – Pelješac, podsjeća Večernji list.

U Ministarstvo prometa ovih je dana stigao nacrt te studije, koju su izradili francuski konzultanti, a o njoj se do 1. srpnja mora očitovati hrvatska Vlada i tek onda konačni prijedlog o mostu ide na Europsku komisiju.

Hrvatske ceste za potrebe te studije izradile su dva nova projekta pelješkog mosta, čija je gradnja znatno jeftinija od onog koji su htjele graditi HDZ-ove vlade (oko 256 milijuna eura), piše list. Jedna varijanta novog mosta zavješeni je most čija je procijenjena vrijednost gradnje 205 milijuna eura, a druga varijanta je gredni most čija bi gradnja koštala oko 195 milijuna eura. Optimirani pelješki most dug je 2,4 kilometra, plovni put iznosi 200 puta 55 metara, a širina mosta je 22,2 metra. Novi pelješki most ima po jedan vozni trak i jedan zaustavni u svakom smjeru, piše list.

Komentirajte prvi

New Report

Close