Sljedeće godine trebala bi početi gradnja vijadukta iznad Ranžirnog kolodvora čime će Zagreb dobiti novi, južni ulaz u grad. Time će se rasteretiti čvor Buzin i velikogorička cesta na kojima se u prometnim špicama stvaraju goleme gužve. Oni koji se, naime, sada preko Buzina uključuju na obilaznicu ili silaze s nje nakon gradnje vijadukta iznad Ranžirnog kolodvora to će moći činiti na čvoru Jakuševac. U Hrvatskim autocestama (HAC) očekuju da će se gradnjom vijadukta 50 posto prometa s Buzina preusmjeriti na Jakuševac. A prosječni godišnji dnevni promet između ta dva čvora je čak 57.912 vozila.
Kako piše Večernji list, HAC i Grad Zagreb krenuli su u realizaciju zajedničkog projekta koji, osim gradnje nadvožnjaka, za što je zadužen HAC, uključuje i rekonstrukciju Sarajevske ceste koja će dobiti i tramvajsku prugu, a za taj dio je zadužen je Zagreb. Realizacijom projekta tako će se poboljšati i povezanost hrvatske metropole sa zračnom lukom.
Procijenjena vrijednost investicije je 68 milijuna eura. Od toga se na vijadukt i spoj na Sarajevsku cestu odnosi 48 milijuna eura, a na rekonstrukciju i proširenje te prometnice 13,3 milijuna eura, dok bi gradnja tramvajske pruge stajala 6,7 milijuna eura. U HAC-u kažu da im je želja da natječaj za gradnju vijadukta raspišu početkom sljedeće godine te da radovi krenu krajem 2020.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.https://www.jutarnji.hr/vijesti/zagreb/projekt-stoljeca-krece-gradnja-tramvajske-pruge-od-kvatrica-do-zracne-luke-slijede-velike-izmjene-u-prometu-jedini-problem-je-jedna-zgrada/5291347/
2016 je izjavljeno da će “građani ići do Velike Kosnice (Petruševca) u 2018.”
obećanje ludom radovanje. upravo je Bandit napravio od te poslovice svoje zlatno pravilo.
hahaha. nažalost, haha.
jer Zagreb nije dobio novu tramvajsku trasu već 18 godina, Rotor se ruje 2 godine bez konzultacije struke, a sad idu i tramvaj i cesta. i žičara, i tunel kroz sljeme i šta sve ne.
Super
Super
Uključite se u raspravu