U utorak je u Hrvatskom dizajnerskom društvu u Zagrebu predstavljen novi logo i vizualni identitet Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, odabran na javnom natječaju raspisanom u rujnu ove godine. Na natječaj je pristiglo 48 radova, a najboljim je proglašen rad Hamper studija Ivane Vučić i Tomislava Juricea Kaćunića koji su osvojili i novčanu nagradu od 20 tisuća kuna.
Druga nagrada u iznosu od 10 tisuća kuna dodjeljuje se radu Hrvoja Živčića i Daria Devića, a treća nagrada u neto iznosu od pet tisuća kuna dodjeljuje se radu Željke Županić. Prema riječima predsjednika ocjenjivačkog suda prof. Ivana Doroghyja odlika odabranog rada jest transparentna linearna konstrukcija koja rješenju daje vizualnu lakoću i umjerenost, a upotreba isključivo tipografskih elemenata ne opterećuje simboličku vrijednost rješenja što ga izdvaja od svih ostalih prijedloga. Svi pristigli radovi bit će izloženi u HDD-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu