Ministar turizma Veljko Ostojić jučer se u Münchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom. Ostojić je naglasio važnost ADAC-a za hrvatsko tržište te činjenicu da je ADAC za Ministarstvo turizma jedan od glavnih partnera u Njemačkoj. Max Stich predstavio je novi brend Best Kamping, razvijen u suradnji s nizozemskom asocijacijom AMWB, koji zamjenjuje brend Superplatz te je istaknuo kako su među hrvatskim kampovima četiri zaslužila ovu titulu: Lanterna, Zaton, Valalta i Park Umag. Predstavio je i nove proizvode, Tourset, koji ima cilj pružiti kvalitetne informacije o destinaciji te Kamping Key Europe koji pruža cijeli paket usluga i pogodnosti za kampiste, a koji koristi već 1,3 milijuna korisnika i koji će se predstaviti i u Hrvatskoj.
Ministar turizma Veljko Ostojić jučer se u Münchenu susreo s predstavnicima njemačkog, a ujedno i najvećeg europskog automobilskog kluba ADAC-a, na čelu s potpredsjednikom za turizam Maxom Stichom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu