Novac je važan, znanje je važnije

Autor: Poslovni.hr , 09. ožujak 2016. u 14:07
Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Istraživanje HPB-a i portala studentski.hr „Novac je važan, znanje je važnije“.

Istraživanje o stavovima i znanju studenata o financijama provedeno uoči European Money Weeka otkriva da su studenti bankarski klijenti s iskustvom.

Oni su potpuno nova generacija korisnika bankarskih usluga: dobro su informirani i upućeni u troškove i naknade; rijetko ulaze u poslovnice, ali im je važno kako je uređena njihova banka; imaju skromne financije, ali traže vrhunsku uslugu; skloni su štednji i prate što se zbiva na tržištu kredita.  

To su rezultati istraživanja «Novac je važan, znanje je važnije» koje je tijekom veljače 2016. provela Hrvatska poštanska banka u suradnji s portalom studentski.hr i u kojem je sudjelovalo više od 1000 hrvatskih studenata iz cijele Hrvatske.

Većina ispitanika dobro poznaje financijske pojmove i bankarske proizvode pri čemu su, budući ekonomisti, očekivano imali najviše točnih odgovora. U usporedbi s našim prošlogodišnjim istraživanjem u kojem su također imali priliku odgovarati na pitanja o financijama, ovaj su put studenti bili puno uspješniji.

O novcu i bankama – Većina ispitanika, čak 84%, ima neutralan stav prema novcu dok je za samo 5% studenata novac izvor sreće. Za 11% njihovih kolegica i kolega novac je nužno zlo, a u toj je skupini najviše studenata tehničkih usmjerenja. Na pitanje što je za njih banka, samo 4% prvo spominju da je to adresa gdje će tražiti kredit, a 9% kaže da je banka izvrsno mjesto za rad. Za većinu, 77%, banka je samo institucija koja pruža financijske usluge.

Samo 2% studenata bez računa – Istraživanje je potvrdilo da je studentska populacija sve važniji i zahtjevniji segment klijenata koji prati cijene bankarskih usluga, pogodnosti i trendove. Većina ispitanih, 84% njih, račun u banci ima duže od dvije godine što pokazuje određeno iskustvo u poslovanju s bankama (iako raspolažu sa skromnim financijama ili upravo zbog potrebe da s njima dobro upravljaju*) na kojem temelje sve veća očekivanja i znaju što žele – to je vrhunska usluga, pogodnosti za vjerne klijente, dostupnost i stručnost.

Komentirajte prvi

New Report

Close