Laguna Novigrad planira investirati 25 milijuna kuna u Istri i Dalmaciji

Autor: Marija Crnjak , 08. prosinac 2015. u 14:58
Laguna Novigrad izišla je iz regionalnih okvira, kaže predsjednica Uprave Zrinka Bokulić

Upravo je završen projekt rebrendinga hotela ove turističke grupacije čime se zaokružuje investicijski ciklus i kreće u novi.

Gotovo dvije godine nakon što je ušla u vlasništvo dalmatinskih hotela HTP-a Orebić i Korčula, turistička tvrtka Laguna Novigrad provela je rebrending svih svojih hotela, koji će od početka sljedeće godine poslovati pod novim turističkim brendom Aminess hotels & campsites, a nakon novog brenda slijedi i ulaganje od ukupno 25 milijuna kuna u 2016. godini, otkrivaju u tvrtki.

Novi brend rezultat je istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke kojeg je za Lagunu Novigrad provela agencija za kreativne komunikacije i brand management Carli+Sosa iz Splita. Osnova riječi Aminess je ami (franc. prijatelj) koja je sinonim za pristup koji Laguna Novigrad godinama njeguje, pojašnjavaju u kompaniji. "Novim brendom uspješno zaokružujemo investicijski ciklus kojeg zadnjih nekoliko godina prati kontinuirani rast prihoda i noćenja, ulaganja u objekte i podizanje kategorizacije kampova, te širenje poslovanja u Dalmaciju. Time je Laguna Novigrad izišla iz regionalnih okvira poslovanja, te je u skladu s trendovima komuniciranja na tržištu, prepoznata potreba za rebrandingom", pojasnila je Zrinka Bokulić, predsjednica Uprave Lagune Novigrad dodajući da novi brend ne donosi nikakve promjene u pravnom smislu.

U 2016. očekuje se ulaganje u adaptaciju pojedinih objekata te podizanje energetske učinkovitosti i zaštite okoliša. Aminess Hotel Maestral novu sezonu dočekat će s renoviranim restoranom. Hotel Feral u Brni na Korčuli dobiva novu plažu, dok oko 5 milijuna kuna investicija otpada na ulaganja u infrastrukturu. Nakon implementacije rebrandinga, hotel će nositi naziv Aminess Hotel Lume. Kako je poznato, Laguna Novigrad uz fond Prosperus Invest jedan je od osnivača tvrtke Dalmacija Hoteli koja je u procesu predstečajne nagodbe u siječnju 2014. godine od države preuzela većinski udjel u HTP Korčula i Orebić.

Kako je u dalmatinskom portfelju sezona nešto kraća nego u Istri, jedan od ciljeva kompanije je uvođenje novih sadržaja kojima će se povećati popunjenost. Novigradski Aminess Kamp park Mareda dobiva 40 novih mobilnih kućica s dva bazena u novom selu, koje je sadržajima i smještajem prilagođeno obiteljima pod nazivom Mirami Familiy village. U Aminessu podsjećaju da se gotovo trećina planiranih ulaganja u 2016. odnosi na projekte kojima je cij povećanje energetske učinkovitosti i zaštita okoliša, što će se subvencionirati iz Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Temeljem javnog poziva Fonda, tvrtka se prijavila na sufinanciranje nekoliko projekata iz područja energetske učinkovitosti. 

Komentirajte prvi

New Report

Close