Analizirajući cijene na hrvatskoj obali, RTL postavlja pitanje hoće li Hrvatska ostati dostupna većini turista ili će postati destinacija rezervirana za imućne. Primjećuje se značajan porast cijena različitih usluga, uključujući restorane i ugostiteljske objekte.
Prema RTL-u, može se primijetiti da su troškovi u Hrvatskoj znatno porasli. Čak i za osnovne stvari poput kuglice sladoleda, turisti sada moraju duboko posegnuti u džep. Međutim, taj porast cijena nije ograničen samo na sladoled – cijene hrane, pića i obroka u restoranima također su se značajno povećale, piše njemački portal.
Hrvatska je nekoć bila popularna po povoljnim cijenama, privlačeći turiste iz cijelog svijeta. Međutim, situacija se promijenila, a zemlja je postala među najtraženijim odmaralištima. Sada se postavlja pitanje je li taj trend održiv s obzirom na rastuće cijene, nastavljaju Nijemci. Primjerice, u Dubrovniku je cijena kuglice sladoleda dosegnula čak pet eura, dok se u Rovinju za burger plaća 22 eura. Također se navodi primjer Šibenika gdje je cijena deci Aperol Spritza 11 eura.
U članku se istražuje uzročnike ovog rasta cijena. Jedan od faktora je visoka stopa inflacije u Hrvatskoj u usporedbi s drugim zemljama Europske unije. Također, napominje se da se i dalje osjećaju posljedice pandemije, a uvođenje eura početkom godine dodatno je utjecalo na korekciju cijena.
U zaključku, RTL piše da nisu visoke cijene samo u Njemačkoj i sugerira se da bi uživanje u omiljenim poslasticama poput koktela ili sladoleda moglo postati luksuz za mnoge turiste, bez obzira na odredište – bilo to u Njemačkoj, drugim zemljama ili na ljetovanju u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu