Njemački FTI ulazi u Hrvatsku, Hoteli Plat prvi na listi želja

Autor: Marija Crnjak , 21. veljača 2014. u 16:14
FTI je druga velika turistička kompanija koja je u posljednjih godinu dana pokazala konkretan interes za Hrvatsku/Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Nijemci svoju namjeru otkrili ministru Lorencinu u Muenchenu. Zanima ih područje Korčule, Orebića, Splita te Istra.

Njemački FTI, globalna turistička kompanija koja zapošljava 3500 ljudi u cijelom svijetu, pokazao je interes za ulaganje u hrvatski turizam, a prva meta im je Plat, hotelska tvrtka u dubrovačkom primorju koja je u većinskom državnom vlasništvu.

Predstavnici FTI-a svoju su namjeru otkrili ministru turizma Darku Lorencinu, koji se s jednim od najvažnijih turoperatora za njemačko tržište našao u sklopu turističkog sajma F.re.e. u Münchenu. U kratkoj, ali vrlo konkretnoj prezentaciji kompanije, zainteresirani ulagač Hrvatsku je ocijenio destinacijom s najvećim neiskorištenim turističkim potencijalom u Europi, pogotovo u razdoblju od listopada do svibnja. Konkretno, FTI najveći potencijal vidi u području Korčule, Orebića, Splita te u Istri, s velikim mogućnostima za razvoj tzv. short brake u predsezoni i posezoni, potom razvoj paketa koji uključuju kružna putovanja brodom i hotelski smještaj, kao i razvoj kongresnog turizma, koji je također jedan od segmenata koji razvija FTI grupa.

 

54,7milijuna

kuna vrijednost je paketa dionica Hotela Plat (92,49%)

Uz razvoj novih proizvoda, FTI u svojoj prezentaciji vrlo jasno navodi i investiranje u hotele te razvoj novih hotelskih brendova, s fokusom na cjelogodišnje poslovanje te privlačenje novih segmenata gostiju, uključujući i obitelji s malom djecom te seniore, koji nisu vezani uz školske praznike. U FTI-u također žele pokrenuti projekte televizijskog predstavljanja Hrvatske na svom kanalu Sonnenklar. Kompanija je zainteresirana i za užu suradnju s Croatia Airlinesom u otvaranju novih letova. Inače, FTI je druga velika turistička kompanija koja je u posljednjih godinu dana pokazala konkretan interes za značajnije ulaganje u Hrvatsku, uključujući i vrlo važan hotelski sektor. Prvi veliki igrač koji je odlučio iskoristiti investicijski potencijal Hrvatske je TUI, koji je u Hrvatskoj od prošlog ljeta zajedno s Agrokorom i meksičkom Karismom. Nije poznato koji model u svom nastupu kani koristiti FTI, odnosno planiraju li i ono partnerstva s lokalnim igračima.

Zapravo, za razliku od prijašnjih godina, kad su turistički dolasci bili glavna tema na sajmovima na kojima se pojavljuje Hrvatska turistička zajednica (HTZ), sad se najviše govori o investicijama, bilo s potencijalnim partnerima bilo u protokolarnim susretima s predstavnicima Vlade. Ministar Lorencin tako se u četvrtak na temu investicija sastao potpredsjednicom bavarske vlade za gospodarstvo, koju je izvijestio da Hrvatska u idućih šest godina planira investicije u turističkom sektoru u iznosu od sedam milijardi eura. Kako nam je objasnio ministar Lorencin, iako je protokolaran, susret je jako važan jer se očekuje da će će izazvati pozornost njemačke javnosti, uključujući i onu poslovnu. Kako je već najavio, na idućoj sjednici Vlade rapisat će se poziv za iskazivanje interesa za Hotele Plat, rapski Imperijal te Maestral u dubrovačkom primorju. 

FTI ima i TV program

U portfelju 300 luksuznih hotela

FTI je kompanija sa sjedištem u Njemačkoj u koja pokriva gotovo sve segmente turističke industrije, od agencijskog poslovanja, organizacije krstarenja, zrakoplovnih karata do poslovnih putovanja, rent a cara. Kompanija ima čak i televizijski program o putovanjima namijenjen njemačkom govornom području Sonnenklar TV. U njezinu je portfelju oko 300 luksuznih hotela s četiri i pet zvezdica koji posluju pod brendom Gold by FTI, a tvrtka je u prošloj godini ostvarila 2,1 milijardu eura prihoda.

Komentirajte prvi

New Report

Close