Iz Ministarstva prometa u utorak su rekli da nisu točne tvrdnje predsjednika Nezavisnog cestarskog sindikata Mijata Stanića da su ponuđači u procesu monetizacije autocesta povukli svoje ponude.
Ponude su zasad neobvezujuće i ponuđači ih mogu povući, ali to nisu učinili, niti usmeno, niti na drugi način. Iz Ministarstva ističu da eventualno odustajanje ponuđača od ponuda podrazumijeva striktnu proceduru te da se to ne bi moglo učiniti naprasno. Začetnik inicijative 'Ne damo naše autoceste' i predsjednik Nezavisnog cestarskog sindikata Mijat Stanić u ponedjeljak navečer na svom Facebook profilu napisao je: "Narode, zasad neslužbeno, propala koncesija – investitori povukli ponude,…hehe".
Neobvezujuće su ponude za koncesiju autocesta navodno su dostavili investicijska banka Goldman Sachs, s hrvatskim mirovinskim fondovima, austrijski Strabag i australska Macquarie grupa. Pregovori bi trebali trajati četiri mjeseca, a u travnju bi natjecatelji trebali biti pozvani da predaju obvezujuće ponude. Protivnici monetizacije smatraju da bi ona donijela štetu od 80 milijardi kuna, a pristalice upozoravaju na to da HAC i ARZ ne mogu otplaćivati kredite uzete za gradnju autocesta iz prihoda od cestarina, kao i na činjenicu da ubuduće Hrvatska neće moći tim javnim poduzećima izdavati jamstva za nove kredite kojima bi reprogramirala sadašnje dugove. Ukupna glavnica kreditnog duga HAC-a i ARZ-a iznosi 4,3 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.mozda su dali ponude vezano za CHF, pa su povukli ponude !!!!
[emo_smijesak]
Zaustavite pregovore , ne trošite novce nepotrebno!
Idemo prvo na Referendum !
Nakon Referenduma ćete vidjeti dali će se nastaviti pregovori .
Ili ćete morati samo bolje upravljati s autocestama kao što bi bolje upravljao Koncesionar.
Uključite se u raspravu