Nakon zamjene monoblok kotača, niskopodni dizel-električni motorni vlak od utorka je ponovno u prometu na istarskom području, javljaju iz HŽ Putničkog prometa. Zbog kvara, naime, nije bio u pogonu još od sredine svibnja, kada je odvezen na servis u Zagrebu jer u Puli nema mogućnosti zamjene kotača, javlja Glas Istre.
To je bio drugi put da je vlak, otkako je svečano 6. ožujka u Puli pušten u promet, završio na servisu. Niskopodni vlak prometuje na liniji Pula – Buzet – Pula, a najbrojniji putnici su školska djeca. No, budući da je školska godina pri kraju, malo će se još voziti, a ostaje za nadati se da će na jesen voziti redovito i da se neće tako često kvariti.
Vezano za razloge kvarova na ovom modernom vlaku, iz HŽ Putničkog prometa nedavno su ustvrdili da do pojačanog trošenja kotača svih vlakova na istarskim prugama dolazi zbog lošeg stanja tračnica. HŽ Infrastruktura, pak tvrdi suprotno.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu