Nijemci prezadovoljni našim kampovima, brine ih jedan značajan nedostatak

Autor: Marija Crnjak , 14. prosinac 2021. u 08:00
Za podizanje povjerenja u putovanja ključna automatska i fleksibilna politika otkazivanja/D. Stanin/PIXSELL

Hrvatski kamping ima kvalitetu koja odskače od europskog prosjeka, ali je sigurnost Nijemcima jako važna.

Iako hrvatski kamping ima ponudu koja u svim kategorijama kvalitete i sadržaja značajno odskače od europskog prosjeka, slaba procijepljenost i visoka smrtnost od COVID-a u Hrvatskoj mogla bi ovaj sektor, ali i čitavi turizam skupo koštati u idućoj sezoni, pogotovo kad je u pitanju njemačko emitivno tržište, pokazala je analiza njemačkog autokluba ADAC.

Šest milijuna korisnika
To je važno već sada jer su rezervacije za iduće ljeto već aktualne, a dodatni problem za hrvatski kamping jest što se trenutno može rezervirati mjesto u samo 46 posto kampova.

Ostali se moraju probuditi i potruditi se da postanu vidljivi na internetu, poručio je Uwe Frers, predsjednik Uprave portala Pincamp, ADAC-ovog rezervacijskog portala za kampove.

Radi se o najvažnijoj tražilici kampova na njemačkom tržištu sa šest milijuna jedinstvenih korisnika u Njemačkoj, čija je važnost tim veća s obzirom da se kamping općenito ne oglašava i ne prodaje na velikim online platformama kao što je Booking.com.

“Analiza Pincampa je pokazala da je za podizanje povjerenja u putovanja u idućih 12 mjeseci ključna automatska i fleksibina politika otkazivanja (42 posto) te aplikacije s alarmom o aktualnim uvjetima pod kojima se može putovati.

46

posto hrvatskih kampova trenutno nude rezervacije smještaja, što je problem

Ako sada ne objavite politiku otkazivanja, mogli biste izgubiti goste koji bi rado došli u hrvatski kamp. Nemojte čekati da to prije vas objave drugi, jer će taj gost radije uloviti tu priliku”, poručio je Frers s Kongresa hrvatskog kampinga koji se krajem prošlog tjedna održao u Tuhelju.

Za hrvatske kampove Pincamp ima samo pohvale, čak i je u zadnjih godinu dana porasla dostupnost online rezervacije s 24 posto na 46 posto, a gostima važno unaprijed bukirati parcelu.

Za usporedbu, u Austriji se već danas za sljedeću sezonu može rezervirati mjesto u 88 posto kampova, te u 63 posto kampova u Sloveniji. Hrvatska je po tom pitanju u rangu s Italijom, Njemačkom i Nizozemskom, iako radi se o značajno većim tržištima.

Za još bolju prodaju sljedeće sezone važno je i maksimalno pojednostaviti cijene, ukalkulirati sve dodatne troškove. Što se tiče kvalitete i sadržaja, hrvatski kampovi teško mogu biti puno bolji nego što jesu, kaže Frers.

Pošaljimo dobru poruku
Analize ADAC-a pokazuju da hrvatski kampovi u prosjeku imaju za 11 posto bolju kvalitetu samih parcela od prosjeka europskih kampova, za 37 posto bolji smo od prosjeka po sadržajima za kupanje (more, bazeni, aquaparkovi), a za 20 posto bolji smo po zabavnim sadržajima.

Za čak 43 posto od prosjeka hrvatski kampovi imaju bolje ocjene ADAC-a za sadržaje šopinga i restorana. No, sigurnost bi se mogla pokazati kao problem, iako tu nisu krivi sami kampovi.

“Sigurnost je Nijemcima jako važna u odabiru destinacije za sljedeću godinu, i pomno prate vijesti i statistike, incidencija im je jako važna, kao i procijepljenost.

Tu Hrvatska loše stoji u odnosu na konkurente na Mediteranu, Italiju, Francusku, Španjolsku i morate biti svjesni da je to signal koji šaljete svojim gostima. Molim vas, pošaljite dobre poruke njemačkim turistima”, upozorio je Uwe Frers. 

Komentirajte prvi

New Report

Close