Grčka, Španjolska i Egipat su među omiljenim destinacijama za odmor njemačkih putnika za 2020. godinu, objavio je ovaj tjedan TUI Njemačka, koji trenutno bilježi veću potražnju za Mallorcu u odnosu na prošlu godinu.
Ostale popularne ljetne destinacije su Grčka, Italija i Egipat, Hrvatska se zasad ne spominje. Kuća IPK International za 2020. prognozira globalni rast emitivnog njemačkog tržišta za dva posto.
Usporen rast u RH
Prve mjerodavne prognoze s njemačkog tržišta za Hrvatsku očekuju se za vrijeme trajanja sajma turizma Fr.e.e. u Münchenu krajem veljače te još preciznije početkom ožujka u Berlinu na ITB-u, a na oba sajma tradicionalno se predstavlja Hrvatska turistička zajednica. Nakon rekordnog rasta njemačkog tržišta u Hrvatskoj u 2016. i 2017. godini, on je značajno usporen u 2018., uz lanjski rast od svega nekoliko posto.
Na globalnoj razini, njemačko emitivno tržište raslo je lani dva posto, uz značajniji rast putovanja u Tursku, te porast interesa za city break putovanja, pokazale su brojke iz World Travel Monitora kuće IPK International. Za 2020. godinu oči svih mediteranskih destinacija uperene su na njemačko tržište kao najjače emitivno tržište svijeta, a prve najave TUI-ja optimistične su.
Ipak trebaju računati s tim da sve više raste i interes za daleka putovanja, Karibe, jugoistočnu Aziju, Maldive i SAD. Također, u TUI-ju tvrde da je velika potražnja Nijemaca za domaća putovanja, kao putovanja u susjednu Austriju. Tome će doprinijeti i pad cijena putovanja željeznicom u Njemačkoj, prvi put u 17 godina. Cilj te mjere koja je stupila na snagu s Novom godinom povećanje je atraktivnosti vožnje željeznicom umjesto zrakoplovom, i jedna je od mjera zaštite okoliša, protiv klimatskih promjena.
Tako će putnici na rutama udaljenim više od 50 kilometara vlakovima Intercity Expressa Deutsche Bahna imati 10 posto popusta, a tvrtka snižava i cijene ostalih usluga, kao što je prijevoz bicikla. Već lani u Njemačkoj je porastao broj putovanja vlakom za šest posto u prvih osam mjeseci.
Održive destinacije
I iskustva TUI-a pokazala su da raste i interes Nijemaca za destinacije i objekte koji drže do zaštite okoliša. "Više od devet milijuna TUI-jevih gostiju već provodi godišnji odmor u hotelima s certifikatom o održivosti", rekao je Stefan Baumert, generalni direktor TUI Njemačka. Uz održivost, individualnost je također sve važniji faktor za njemačke goste.
"Naši gosti traže putovanja i usluge krojene prema njihovim potrebama i željama. Umjesto standardnih rješenja za sve, potrebno je uvesti više individualnih usluga, pružiti im posebno mjesto za gastronomski doživljaj, transfer, mogućnost odabira hotelske sobe ili sudjelovanja u sportskom ili kulturnom događaju", dodao je Baumert. TUI s tim na umu planira za ovo ljeto u svoje programe uvesti čak 20 tisuća novih aktivnosti te više od 150 tisuća proizvoda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu