‘Nije točno da nam nedostaje strojovođa’

Autor: Poslovni dnevnik , 30. ožujak 2015. u 21:59
Od 1. travnja normalizacija prometa /Patrik Macek/PIXSELL

Od 1. svibnja 2014. HŽ Putnički prijevoz napustila su tek trojica strojovođa, a cijelo to vrijeme dnevno vozi više od 700 putničkih vlakova, ističe Uprava.

Stručne službe HŽ Putničkog prijevoza izrađuju prijedlog novog rasporeda rada strojnog osoblja kojim bi se osigurao smjenski rad bez korištenja prekovremenih sati pa bi se početkom travnja situacija u željezničkom putničkom prometu trebala normalizirati, priopćili su iz HŽ-a.

Najviše vlakova bit će još danas otkazano u zagrebačkom gradsko-prigradskom prijevozu, dok će dio vlakova u regionalnom prometu biti zamijenjen autobusima, upozorili su. Uprava HŽ Putničkog prijevoza za nezadovoljstvo putnika i brojne reklamacije tijekom ožujka odgovornim smatra Sindikat strojovođa Hrvatske i njegove članove jer su, navode, neodazivanjem na rad, tj. odbijanjem prekovremenog rada, doveli do otkazivanja vlakova i uvođenja autobusnog prijevoza na pojedinim relacijama.

"Sindikat strojovođa Hrvatske želi dokazati da u HŽ Putničkom prijevozu nedostaje strojovođa. Uprava smatra da to nije točno, a u prilog tome ide i činjenica da su od 1. svibnja 2014. HŽ Putnički prijevoz napustila tek trojica strojovođa, a cijelo to vrijeme dnevno vozi više od 700 putničkih vlakova", kaže se u priopćenju. Uprava tvrdi da do početka kolektivnih pregovora prekovremeni rad nije bio sporan te da je prosječno u veljači iznosio 4 sata, a u 2014. prosječno su mjesečno isplaćena 2,5 sata prekovremenog rada. Ujedno najavljuje da će nastaviti kolektivno pregovarati i redovito se sastajati s predstavnicima svih reprezentativnih sindikata. 

Komentirajte prvi

New Report

Close