‘Nezdrave’ reklame na televiziji zabrinjavaju roditelje

Autor: Poslovni dnevnik , 12. siječanj 2022. u 22:00
Svako treće dijete samo odabire što će gledati na TV i traži hranu koju je tamo vidjelo/D. Špehar/PIXSELL

Roditelje najviše brine korištenje popularnih osoba za promicanje nezdrave hrane za djecu (45%) i oglašavanje hrane koja promovira besplatne darove s prehrambenim proizvodima (47%).

Oko 68% roditelja podržava uvođenje zakonskih ograničenja oglašavanja nezdrave hrane dok djeca gledaju televiziju, istaknuto je u srijedu na predstavljanju istraživanja o izloženosti djece televizijskom oglašavanju hrane i pića s visokim udjelom šećera, masti i soli.

Istraživanje pokazuje da svako treće dijete samo odabire što će gledati na televiziji i traži hranu koju je tamo vidjelo.

Roditelje najviše brine korištenje popularnih osoba za promicanje nezdrave hrane za djecu (45%) i oglašavanje hrane koja promovira besplatne darove s prehrambenim proizvodima (47%).

Čak 59% roditelja nije upoznato da postoje zakonski propisi koji se primjenjuju prilikom TV oglašavanja hrane i pića, pokazuju rezultati istraživanja.

Ono je provedeno nasumično, telefonski u studenom lani na 806 roditelja koji imaju djecu mlađu od 17 godina, izvijestila je Bernarda Blažek iz agencije The Newton Research Europe koja je provela istraživanje.

Pokazalo se da televizija gubi utjecaj kod djece koja najčešće koriste pametne telefone, a najomiljenije su im platforme za razmjenu videozapisa youtube i tik tok.

“Što djeca gledaju na pametnim telefonima, to roditelji ne vide. To je područje neregulirano”, upozorio je Mladen Basač s RTL-a na panel diskusiji o zaštiti djece i mladih kroz oglašavanje u medijima.

Komentirajte prvi

New Report

Close