New Deal Europe – ključna platforma za promociju balkanskog turizma

Autor: Marija Crnjak , 02. veljača 2023. u 22:00
Popularna su neotkrivena mjesta i proizvodi poput krstarenja Dunavom, pustolovni programi, .../PD

Krajem ožujka u Londonu održat će se značajni promotivni događaj.

Jugoistočna Europa je nova egzotika koju žele istražiti putnici iz Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a, i sve zemlje regije trebaju iskoristiti ovu priliku

Putnici su pritom unatoč krizi željni putovanja, imaju novac koji su skupili u pandemiji i zanimaju ih nove neistražene zemlje i regije, aktivni odmor, održivost, otkriva za Poslovni dnevnik Tine Murn, suosnivač platforme New Deal Europe sa sjedištem u Londonu.

Radi se o platformi namijenjenoj promociji turizma u jugoistočnoj Europi, uoči značajnog promotivnog eventa koji će se održati krajem ožujka u Londonu.

Atraktivna regija
New Deal Europe najveći je marketplace u turizmu za područje Balkana i jugoistočne Europe koji će se održati 28. ožujka u London Congress Hall u centru grada.

Uključuje niz unaprijed dogovorenih sastanaka između turističkih dobavljača iz ukupno 12 zemalja koje pokriva ova inicijativa, te kupaca, turoperatora i agencija. Osim Hrvatske, manifestacija povezuje turističke dobavljače iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Kosova, Sjeverne Makedonije, Albanije, Crne Gore, Rumunjske, Bugarske, Moldavije i Grčke. Kako se vidi na stranicama događaja, već je prijavljeno preko 40 kupaca s osam ključnih tržišta.

Tine Murn/PD

Ovo je ujedno i prvi put da se ova burza događa u cjelovitom izdanju, kako je zamišljeno i prilikom osnivanja platforme kad je planove pomrsio covid, otkriva nam Tine Murn te otkriva kako je i zašto nastao New Deal Europe. Sve je započelo nakon njegova mandata direktora predstavništva Slovenske turističke zajednice za UK i Irsku 2017. godine.

“Shvatio sam da ova čitava atraktivna regija, od Slovenije do sjeverne Grčke zapravo nema zajedničku platformu za promociju turizma, i sa mnom se složio Robert Dee, iskusni hotelijer s kojim sam ušao u partnerstvo.

Dok smo razvijali ideju dogodio se covid i zaustavio je naš prvi event koji se trebao dogoditi u ožujku 2020. pod pokroviteljstvom jakog partnera Travel Week UK, odnosno Jacobs Media Grupom. Ipak smo uspjeli održati dva virtualna eventa u 2020. i 2021. godini, uz jako dobar odaziv kupaca i ponuditelja.

Kako su u pandemiji i sve ove zemlje osim Grčke i Hrvatske zatvorile svoja predstavništva u UK, u tom periodu postali smo zapravo svojevrsna turistička zajednica za regiju, ključna točka kojoj su se obraćali partneri. U međuvremenu se situacija s pandemijom popravila, no došla je Ukrajina, i unatoč tome radili smo hibridne evente i postali smo ključna platforma za konzultacije za sve ove zemlje”, pojašnjava Murn.

U posljednje dvije godine New Deal Europe dogovorio je tako više od 4000 sastanaka, što je dovelo do mnogih novih programa za regiju. Drugi virtualni event 2021. godine ugostio je 248 delegata iz 38 zemalja, s kupcima iz svih dijelova svijeta, a popisu 11 zemalja dodana je Moldavija, jaka vinska destinacija.

Njihov prvi događaj uživo u Londonu prošle godine održan je nekoliko tjedana nakon napada na Ukrajinu, što je također utjecalo na mogućnost njihovih regionalnih partnera da dobiju vize. Događaj se također poklopio s tjednom najveće stope zaraze covidom u UK, što je utjecalo na mnoge tvrtke koje su već bile opterećene nedostatkom osoblja. Tako je i ovaj event bio održan u hibridnom izdanju.

12

država pokriva ova inicijativa s područja jugoistočne Europe

Albanija najbrže raste
U listopadu 2022. godine održali su svoj prvi B2B forum u regiji, B2Balkans u Albaniji koja je trenutno ujedno i najbrže rastuće turističko tržište u Europi.

Plan je proširiti ovaj koncept i u budućnosti organizirati B2B događaje diljem regije. Murn otkriva kako su na konferenciji USTOA u studenom 2022. svoje partnere predstavili i tržištima SAD-a i Kanade, gdje vlada značajan interes za putovanjima u jugoistočnu Europu.

“Unatoč izazovima, interes putnika je zaista snažan, i imamo odličan odaziv na naš skorašnji event. Popularna su neotkrivena mjesta i proizvodi poput krstarenja Dunavom, pustolovni programi, outdoors, kroz sve se provlači i održivost koju jako promoviramo”, zaključuje Tine Murn. 

Komentirajte prvi

New Report

Close