“Na jednom od više modula sustava za prijavu štete nastale uslijed nevremena u srpnju pronađen je propust, konkretno na web stranici za provjeru statusa”, stoji u odgovoru Grada Hini.
Naime, građanima se pri pregledavanju vlastite prijave štete otvarala cijela baza osobnih podataka onih koji su prijavili štetu, kao i opis same štete. Od osobnih podataka procurili su imena i prezimena, mailovi, OIB-i, brojevi telefona, adrese te fotografije oštećene imovine.
Iz Grada ističu da je, sukladno zakonu, u postupku prijava povjereniku za zaštitu osobnih podataka i navedeni modul je privremeno ugašen.
U međuvremenu, status svoje prijave građani mogu provjeriti na brojeve telefona: 091/162-2037, 091/162-2035 i 091/162-2030, 091/162-2005, 091/162-2013, radnim danom od 8 do 20 sati.
Ostatak sustava za prijavu štete funkcionira uredno i dostupan je građanima, poručuju iz Grada.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu