Tomislav (33) neugodno se iznenadio kada je, nakon neuspješnog plaćanja karticom u Amsterdamu, shvatio da su mu svi bankovni računi – blokirani. Nakon nekoliko poziva shvatio je da ga je blokirala Fina, a šok je uslijedio tek nakon što je otkrio da je blokiran zbog duga od 25 kuna starog čak 12 godina.
”Frustriran zovem banku u kojoj sam klijent dugi niz godina. Uobičajeno čekanje, prespajanje traje minutama. Pitam u čemu je problem, nisam pod blokadom, nemam dugovanja. Gospodin iz banke kaže – zovite Finu. Gospodin iz Fine kaže: ‘Imate dug prema Hrvatskom Telekomu, 25 kuna”’, priča nam šokirani Tomislav K. kojemu je naknadno potvrđeno da je riječ o dugu iz – lipnja 2009. godine.
Iz Hrvatskog Telekoma rečeno mu je da je predmet prebačen nadležnom odvjetničkom društvu, piše Dnevnik.hr
Nije obaviješten o dugu?
Tvrdi kako u 13 godina postojanja duga ni od koga nije zaprimio nikakvu obavijest o navedenom dugovanju, kao niti da je dugovanje već prebačeno Fini na potraživanje.
”Toga nigdje na svijetu nema. Da te se ne obavijesti, da ne dobiješ poštu, e-mail, poziv, SMS, obavijest na e-Građani i da završiš pod blokadom zbog 25 kuna”, kaže i dodaje da je sva postojeća dugovanja, barem ona za koja je znao da postoje, prema Hrvatskom Telekomu podmirio 2015. godine, a više nije niti korisnik njihovih usluga.
”Suprug sam i otac dva malodobna djeteta, uredno i na vrijeme izvršavam sve svoje obveze, plaćam račune u roku odmah, nikome dužan nisam. Žalosno je da naša država dopušta da se takve stvari događaju. Hvala vam što sam otišao u Nizozemsku i što mladi konstantno odlaze, a netko se onda, kao, čudi nečemu”, kaže Tomislav.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu