Nestlé objavio rezultate prodaje za prvo tromjesečje

Autor: Marta Duić , 23. travanj 2021. u 10:32
Foto: Nestle

Rast kompanije potaknut je poboljšanim digitalnim mogućnostima i brzim inovacijama

Nestlé, jedna od najvećih prehrambena kompanija na svijetu, objavila je globalne podatke o prodaji za prva tri mjeseca 2021. godine.

Organski rast dosegnuo je 7,7%, uz stvarni unutarnji rast (RIG) od 6,4% i cijene od 1,2%. Rast se temeljio na većini geografskih područja, poduprt ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela. Devizni promet smanjio je prodaju za 5,3% zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskih franaka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od 1,0%. Zbog toga je ukupna prijavljena prodaja porasla za 1,3% na 21,1 milijardu CHF (3M-2020: CHF 20,8 milijardi).

Kako ističu iz ove kompanije upravljanje portfeljem im je na pravom putu. Prodaja regionalnih brendova izvorske vode tvrtke Nestlé, poslovanje s pročišćenom vodom i usluga dostave pića u SAD-u i Kanadi završeni su 31. ožujka 2021. godine, a nabava Essentia Water završena je 5. ožujka.

Potvrđeni su i izgledi za cijelu 2021. godinu, točnije nastavak povećanja rasta organske prodaje prema srednjoj jednoznamenkastoj stopi. Temeljna operativna profitna marža trgovanja s kontinuiranim umjerenim poboljšanjem. Očekuje se da će se temeljna zarada po dionici u stalnoj valuti i učinkovitosti kapitala povećati.

˝Zadovoljni smo našim snažnim organskim rastom prodaje u prvom tromjesečju, nadovezujući se na široke doprinose većine geografskih područja i kategorija proizvoda. Naš rast potaknut je discipliniranim izvršenjem, poboljšanim digitalnim mogućnostima i brzim inovacijama, što je rezultiralo daljnjim rastom tržišnog udjela. Maloprodaja je zabilježila solidan rast, a vanjski kanali oglašavanja pokazali su znakove poboljšanja. Potvrđujemo naše smjernice za ovu godinu i naše srednjoročne izglede za održivi srednji jednoznamenkasti organski rast˝, komentirao je Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé.

U zoni Europe, Bliskog Istoka i Sjeverne Afrike (EMENA) zabilježen je organski rast za 4,4%: unutarnji rast za 3,8%; cijena za 0,6%. Zapadna Europa zabilježila je nizak jednoznamenkasti organski rast sa solidnim unutarnjim rastom, djelomično neutraliziran negativnim cijenama dok su Srednja i istočna Europa postigle visok jednoznamenkasti organski rast, uz snažan unutarnji rast i pozitivne cijene.Bliski istok i sjeverna Afrika objavili su srednji jednoznamenkasti organski rast, na temelju pozitivnog unutarnjeg rasta i cijene.

Foto: Nestle

˝Godinu smo započeli izvrsno, postigavši snažan organski rast prodaje u prvom tromjesečju. Na razini Jugoistočnog tržišta 4,6%, dok je u regiji Sjeverni Jadran (Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina) organski rast iznosio 7,7%. Nastavljamo s podrškom lokalnim zajednicama – više od 55.000 CHF donirano je lokalnim društvima Crvenog križa i bankama hrane. Također, izravno surađujemo s vlastima BiH kako bismo pružili podršku i ubrzali lokalne programe cijepljenja˝, objašnjava Laurentiu – Florin Dimitriu, generalni direktor Nestlé Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina.

Nestlé u Hrvatskoj nastavlja ambiciozno dalje – vodeći brigu o zaposlenicima, partnerima i široj zajednici.

Komentirajte prvi

New Report

Close