Suorganizatori događaja Locastic i Digitalna Dalmacija su još jednom pripremili zanimljiv program sa dva predavanja i dvije panel rasprave, a posjetitelje će zabavljati i educirati dobro poznata imena iz domaćih digitalnih agencija i softverskih tvrtki.
DVA PREDAVANJA I DVA PANELA U PALAČI
Treći po redu Tinel Open otvara Nina Erceg iz tvrtke Rimac Technology koja će ispričati što programeri mogu napraviti ako izgube motivaciju za rad – trebaju li nastaviti sa pisanjem koda ili im je pametnije da pronađu neku drugu zanimaciju.
Nakon Nine, na pozornicu se penju stručnjaci iz domaćih digitalnih agencija koji će se osvrnuti na krizu i recesiju te objasniti kako će se njihove tvrtke nositi sa nadolazećim izazovima. Priču će voditi Antonio Perić-Mažar iz agencije Locastic, a njegovi gosti za ovu prigodu će biti Mateo Perak (Profico), Nikola Kapraljević (Infinum), Suzana Špika-Šimera (Postindustria) i Domagoj Ostović (Lloyds Design).
KAKO SE DOMAĆE TVRTKE SPREMAJU ZA AI REVOLUCIJU?
Druga panel rasprava za temu ima sveprisutnu umjetnu inteligenciju, a sugovornici u ovom dijelu su osnivači tvrtki i agencija koje su u proteklih nekoliko godina imale priliku raditi na proizvodima temeljenima na ovoj rastućoj tehnologiji. Za ovaj panel je zadužena Pinija Poljaković iz tvrtke Artmedia, a uz nju će biti Davor Runje (Airt), Mario Frančešević (Seek and Hit), Ivan Biliškov (Codeasy) i Davor Aničić (Velebit AI).
To će ujedno biti i posljednji panel dana, a nakon toga na pozornicu stiže i gost iznenađenja!
Paul Manuel je osnivač i član uprave nizozemske agencije DEPT® koju je uspješno gradio iz temelja do današnjih 1.700 zaposlenika koji danas rade za najveće klijente svijeta kao što su Amazon, Ebay, Philips, Google Workspace, Adidas i mnogi drugi. Na ovogodišnjem Tinelu, Paul će biti dio segmenta “Fireside Chat” gdje će u obliku polusatnog intervjua pričati o izazovima s kojima se susreo tokom razvoja svoje digitalne agencije.
Za glavno predavanje dana i posljednji segment programa zadužen je Tomislav Car iz tvrtke Productive. Nakon što je sa timom uspješno izgradio agenciju Infinum, Tomislav se odlučio iskušati u razvoju digitalnog proizvoda koji poduzećima poboljšava produktivnost i profitabilnost. Na jednom mjestu se nalaze radni zadaci, dokumenti, praćenje vremena, planiranje, financije, izvještavanje i još puno toga. Car za sebe voli reći da nikad u životu nije imao pravi posao jer nikad nije radio nigdje drugdje, osim u vlastitom poduzeću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu