Nema veze koliko hotel ima zvjezdica, glavno da je najbolji

Autor: Marija Crnjak , 16. lipanj 2015. u 14:12
Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Konačno su izmijenili kriterije za osvajanje nagrada koje se već godinama dodjeljuju na Danima hrvatskog turizma.

Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora konačno su izmijenili kriterije za osvajanje nagrada koje se već godinama dodjeljuju na Danima hrvatskog turizma, a već dugo nailaze na kritike struke. Tako se više neće ocjenjivati hoteli prema broju zvjezdica, mjesta po broju stanovnika, ili uređenost destinacije, jer je samo po sebi razumljivo da turistička mjesta imaju uređene ceste i hortikulturu. Od ove godine uvode se i neke nove kategorije, pa će se tražiti najbolje putničke agencije, čarteraši, ugostiteljski objekti, hosteli, obiteljski smještaj i seoska domaćinstva.

Također, po prvi put dijelit će se i nagrade za održivi razvoj kao priznanje pojedincu, udruzi, tvrtki ili lokalnoj zajednici za iznimno postignuće na području brige za okoliš.. 

Umjesto broja ležajeva, u kategoriji destinacija godine uvedene su potkategorije po proizvodima, uvodi se kategorija atrakcija godine, kao i inovacija godine, za tehnološku, organizacijsku ili inovaciju u razvoju turističke ponude. Uvodi se i nagrada Hrvatska 365, destinaciji koja je bila najbolja u PPS (pred i posezona) projektu. 

Kako je na današnjem predstavljanju novih turističkih nagrada istaknuo ministar turizma Darko Lorencin, nove nagrade osmišljene su s ciljem daljnjeg poticanja konkurentnosti, inovativnosti i svijesti o održivom razvoju te podizanju kvalitete usluga i proizvoda u turističkom sektoru, a nagrade će dobiti tvrtke, udruge, osobe i lokalne zajednice koje su pokazale izvrsnost i dali posebnu dimenziju i novu vrijednost.

„Hrvatski turizam prati svjetske trendove, a kako bismo nastavili u pravom smjeru moramo konstantno prilagođavati sve segmente poslovanja, od stvaranja novih ponuda, razvijanja ljudskih potencijala do nagrađivanja onih koji su dali dodatnu dimenziju hrvatskom turizmu. Tako se i sustav nagrađivanja mora razvijati, prilagođavati i otvarati nove mogućnosti za poslovanje čineći hrvatski turizam konkurentnijim. Ovim nagradama se odaje priznanje onima koji pokazuju izvrsnost i daju poticaj svima da nastave raditi i stvarati još bolju, zanimljiviji i privlačniju priču o turizmu Hrvatske.“, izjavio je Lorencin.

„Akcija Turistički cvijet – Kvaliteta za Hrvatsku tijekom godina doživjela je mnoge promjene, a od ove smo godine, na zahtjev naših članica i udruženja koja djeluju pri HGK, odlučili proširiti ocjenjivanje i nagrađivanje na još nekoliko vrlo značajnih interesnih skupina, kao što su agencije, čarter kompanije, ugostiteljski objekti, hosteli…Tako će se osim novih kategorija, u segmentu nagrada poslovnom sektoru, dodjeljivati i dosadašnje i to za hotele, kampove i marine.“, rekao je potpredsjednik za turizam u HGK, Josip Zaher.

Direktor HTZ-a Ratomir Ivičić pojasnio je kako se sustavom nagrađivanja daje primjer drugima, odnosno cjelokupnom turističkom sektoru koji se upućuje na smjernice poželjnog razvoja, dok nagrađeni dobivaju priznanja koja će im pomoći u pozicioniranju na tržištu. Pozivi lokalnim turističkim zajednicama i tvrtkama kreću ovih dana. Turističke zajednice u prvom krugu ocjenjivat će se i eliminirati na temelju prezentacija, a obilazit će se samo pet destinacija koje budu odabrane temeljem prezentacija. Kad je u pitanju ocjenjivanje smještajnih kapaciteta, osim rezultata poslovanja gledat će se ocjene putnika s portala Tripadvisor. 

Komentirajte prvi

New Report

Close