Hrvatski biser: Jedini otok u Sredozemlju bez stalnih stanovnika, a na kojem se ostvaruje turistički promet

Autor: Poslovni.hr , 01. kolovoz 2023. u 08:50
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Jedini otok u Sredozemlju bez stalnih stanovnika, a na kojem se ostvaruje turistički promet.

Ekološki i održivi luksuzni kampovi sve više privlače turiste koji svoje slobodno vrijeme žele provesti okruženi očuvanom prirodom. To je i novi razvojni plan domaćih investitora za otok Obonjan u šibenskom arhipelagu, jedini u Sredozemlju bez stalnih stanovnika, a na kojem se ostvaruje turistički promet, piše HRT.

Četveročlana obitelj iz Slovačke upravo je počela istraživati Obonjan.”Ovdje je zaista predivno, ugodno smo iznenađeni ovim ambijentom na otoku. Odmah smo rekli – i sljedeće godine želimo ljetovati ovdje”, rekla je Katarina, turistica iz Slovačke.

Nekoć izviđački otok, donedavno ekskluzivno ljetovalište zatvorenog tipa. No, sada se mijenja ciljano turističko tržište.

“Samo što bi ja rekao da smo mi i dalje ekskluzivna destinacija, upravo zato što je naš “mindset” bio i ostao – povezivanje s prirodom. Tako da u tom smislu – da, ali definitivno, otok je otvoren javnosti, prije svega i gradu Šibeniku jer smo tu najbliži, ali i ostali su svi dobrodošli”, ističe Matej Čemeljić, direktor marketinga.

O gostima se u sezoni brine oko 130 zaposlenika. Smještaj u šatorima i mobilnim kućicama te lokalne delicije samo su dopuna glavnom adutu Obonjana.

“To je nešto što ne možete naći bilo gdje – vrhunskih resorta, različitih, ima puno po svijetu sličnih, ali Obonjan je stvarno poseban po toj prirodi, netaknutoj prirodi, ja bih reko”, kaže Slobodan Bursać, generalni menadžer.

I takva će i ostati. Jer ulaže se bez mijenjanja krajolika. Kako bi otok bio opskrbljen vodom – najvažnija investicija u proteklih godinu dana bio je – desalinizator. Prijavljuje se i na turističke europske fondove kako bi se stari objekti preuredili u luksuzne vile. Prva je ovo prava sezona u kojoj se Obonjan nudi na turističkom tržištu.

“Dobra je potražnja, ne mogu reći, pogotovo što se tiče individualnog turizma, s obzirom da smo bili dugi niz godina kao destinacija fokusirani na grupni turizam tako da bilježimo pozitivan trend rezervacija”, poručuje Čemeljić.

Smještaj i sve aktivnosti u suživotu s prirodom – moto je svih razvojnih planova za Obonjan. Jer zeleno i održivo tražena su roba na turističkom tržištu.

Komentirajte prvi

New Report

Close