Nautičari na webu mogu kupiti istu ulaznicu za posjet nacionalnim i parkovima prirode

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 16. srpanj 2018. u 21:59
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Udio ulaznica nabavljenih online raste u odnosu na fizičku prodaju.

Turisti nautičari putem webshopa Parkovi Hrvatske odnedavno mogu kupiti zajedničke trodnevne i sedmodnevne ulaznice za posjet hrvatskim morskim nacionalnim i parkovima prirode (NP Kornati, PP Telašćica, NP Mljet i PP Lastovsko otočje), priopćilo je u ponedjeljak Ministarstvo zaštite okoliša i energetike (MZOE). Ističu i da je ovime prvi put omogućeno da se posjeti više zaštićenih morskih područja, a uz ulaznicu posjetitelji, s ciljem očuvanja morske i kopnene biološke raznolikosti u Hrvatskoj, dobivaju i informacije o specifičnostima parkova te pravila ponašanja u zaštićenom području.

Dio je to šireg projekta koji su 2012. pokrenuli Ministarstvo zaštite okoliša i energetike i Program Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP) u Hrvatskoj i kroz koji je 30 milijuna kuna uloženo u nacionalne i parkove prirode. “Uvođenjem zajedničkih ulaznica parkovi ujedinjuju metodologiju strukturiranja cjenika i proizvoda i usluga primjenjivih za web prodaju, povećavaju vidljivost i kanale prodaje ulaznica što uključuje više zajedničkih agencija te fizičkih prodajnih mjesta.

Pokrenute su i aktivnosti za promociju Parkova Hrvatske kao jednog od najprepoznatljivijih domaćih brendova, a 2017. je pokrenut i web portal Parkovi Hrvatske s web shopom za online kupnju ulaznica. Kupnja ulaznica na licu mjesta je najveći udio u prodaji parkova dok je web prodaja još u povojima te bilježi mali udio, ali i velik potencijal”, komentirali su iz MZOE-a za Poslovni dnevnik. Kažu i da još nisu svi parkovi uključeni u web-shop, kao i da će statistički podaci o ukupnoj prodaji biti objavljeni nakon posjetiteljske sezone u parkovima. v     

Komentirajte prvi

New Report

Close