Naučite samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje

Autor: Sponzorirani članak , 04. studeni 2013. u 08:00
Press foto

Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku.

Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment – povrat ulaganja) od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća puta. 
 
U organizaciji Mirakul Edukacijskog centra 21. studenoga održat će se seminar 'Google AdWords-osnovni modul', čiji je cilj polaznicima pokazati kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.
 
Posebnu korist mogu ostvariti oni koji već imaju pokrenutu svoju kampanju ili ju planiraju uskoro pokrenuti. Činjenica jest da je Google AdWords sustav samo u 2011. godini doživio preko 80 dopuna ili uvođenja novih funkcionalnosti. Stoga je to teško pratiti, kamoli testirati i primijeniti. Svi polaznici naučit će kako povećati efikasnosti svojih ulaganja. O tome svjedoče i polaznici prijašnjih seminara koji su uspjeli smanjiti svoje troškove ulaganja u kampanju za 30 – 75%, uz istovremeno povećanje prihoda. Nakon odslušanog seminara polaznici će moći samostalno upravljati i optimizirati Google oglasne kampanje koje mogu pokriti potrebe dovoljne za preko 90% hrvatskih poduzeća.
 
Seminar će se održati u FORUMU Zagreb, a sve dodatne informacije o seminaru možete pogledati na web stranici http://www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari/google-adwodrs-osnovni-modul-zagreb/.

New Report

Close