„Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima, i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno“, tvrdi Stojčević.
Na Poslovnom uzletu grada Osijeka 12. lipnja na Ekonomskom fakultetu (Trg Ljudevita Gaja 7) imat ćete priliku poslušati besplatno predavanje na temu „Oglašavanje u besparici i što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj“ koje će održati Karlo Stojčević.
Iako su predavanja besplatna nužno je napraviti on-line prijavu, a popis svih predavanja možete vidjeti ovdje.
Stojčević je ekspert je u transformaciji brandova, brand dijagnostici i strateškom planiranju. Trenutno je direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint. Svoju karijeru započeo je u SAD-u gdje je došao do pozicije člana uprave i marketinškog direktora tvrtke. Sa stečenim znanjem, 2008. vratio se u Hrvatsku i počeo raditi u internacionalnim oglašivačkim agencijama gdje je prošao put od account menadžera do direktora strateškog planiranja te Business Leadera. Dok je vodio internacionalne brendove i velike klijente skupljao je stručna znanja, vještine i razumijevanje što je u današnje vrijeme jako bitno za klijente i razvoj brendova.
Edukacija će biti praktičnog karaktera, a na njoj ćete naučiti kako artikulirati dodatne vrijednosti proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i vašu konkurenciju. To je ono što većinu poduzetnika muči, a Stojčević će ponuditi rješenja za taj sveprisutan problem. Kako tvrdi, demistificirat će temu i pomoći u nekoliko konkretnih koraka doći do cilja.
Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanje poduzetnika i obrtnika pogledajte ovdje.
Dođite i unaprijedite svoje znanje!
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu