U najnovijem Best Buy Award istraživanju tržišta za godinu 2012/2013 Natural Wealth je osvojio najveći broj glasova hrvatskih potrošača u kategoriji "Dodaci prehrani (vitamini i minerali koji se najčešće kupuju u ljekarnama)".
Kako je priopćeno, u ovom istraživanju mjerilo se iskustvo i zadovoljstvo hrvatskih potrošača omjerom cijene i kvalitete različitih proizvoda i usluga. U kategoriji "Dodaci prehrani (vitamini i minerali koji se najčešće kupuju u ljekarnama)" uvjerljivo prvo mjesto osvojio je Natural Wealth daleko ispred Plive, Dietpharma i Supradyna.
Pobjeda Natural Wealtha u kategoriji dodataka prehrane u istraživanju Best Buy Award posebno je značajna kada se uzme u obzir činjenica da potrošači danas prema istraživanju GfK pri odluci o kupnji najveću težinu daju upravo proizvodima najboljeg omjera cijene i kvalitete, ističe se u priopćenju.
Najnovije znanstveno istraživanje tržišta Best Buy Award 2012/2013 provedeno je na nacionalno reprezentativnom uzorku za Republiku Hrvatsku tijekom srpnja 2012. po inovativnoj metodi DEEPMA – Best Buy Award, švicarske tvrtke ICERTAS. Istraživanje je u Hrvatskoj provedeno od strane Centra za istraživanje tržišta GfK.
Kompletno istraživanje Best Buy Award rađeno je u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Ispitanicima u ovom istraživanju odgovori nisu bili sugerirani, te su oni sami mogli slobodno navoditi tržišna imena za koje smatraju da po njihovom iskustvu i mišljenju na tržištnu nude najbolji omjer cijene i kvalitete za kategoriju koja se ispituje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu