TOP 505 kompanija
Intervju

‘Nastavit ćemo širiti ponudu elektrificiranih vozila’

Gregor Mauko, direktor Toyota Hrvatske, otkriva ključne čimbenike koji stoje iza uspjeha Toyote u Hrvatskoj i planove za budućnost poslovanja.

PD VL native tim
23. rujan 2024. u 22:00
Gregor Mauko, direktor Toyota Hrvatske/PD

Godina 2023. bila je iznimno uspješna za Toyota Hrvatsku, s impresivnim rastom prodaje i snažnim pozicioniranjem na tržištu. Ovaj uspjeh nije došao slučajno, već je rezultat strateškog fokusa na inovacije, kvalitetu i održivost, što su vrijednosti koje Toyota globalno njeguje već desetljećima. Direktor Toyota Hrvatske Gregor Mauko otkriva ključne čimbenike uspjeha, izazove elektrifikacije i buduće planove na tržištu.

Što je najviše utjecalo na rast Toyote u Hrvatskoj 2023. godine?

Naš uspjeh rezultat je nekoliko čimbenika. Toyota je lider u hibridnoj tehnologiji, što je posebno važno na hrvatskom tržištu. Kupci sve više prepoznaju prednosti naših hibrida – kvalitetu, pouzdanost, dugotrajnost i niske troškove održavanja. Toyota Relax program, koji nudi do 10 godina jamstva ili 200.000 km uz uvjet održavanja vozila kod ovlaštenih partnera, dodatno osigurava povjerenje kupaca.

Osim toga, nudimo široku paletu modela i motora te brzu isporuku i dostupnost vozila, dok naša mreža ovlaštenih partnera pruža vrhunsku uslugu.

Kao predvodnik hibridne tehnologije, kako se Toyota nosi s elektrifikacijom?

Toyota je pionir u hibridnoj tehnologiji i tu tradiciju uspješno prenosimo na područje elektrifikacije. Sa 25 godina iskustva razvoja hibrida napravili smo značajan korak naprijed i stvorili čvrst temelj. Naš pristup elektrifikaciji je multitehnološki – pružiti rješenja koja odgovaraju potrebama različitih kupaca. Zato u svakom segmentu vozila nudimo hibridnu, plug-in hibridnu ili električnu tehnologiju u modelu BZ4X. Naš dugoročni cilj je neutralnost ugljika i održiva mobilnost, čemu doprinosi i Hrvatska.

Koja je posebnost Toyota hibrida?

Toyota hibridi imaju tradiciju i odličnu tehnologiju koja kombinira benzinski motor i električni pogon na način koji pruža optimalnu ravnotežu između performansi i održivosti. Toyota je stvorila vozila koja su pouzdana, štedljiva i jednostavna za korištenje.

Jedna od najvećih prednosti Toyota samopunjivih hibrida je činjenica da ne zahtijevaju vanjsko punjenje – baterija se automatski puni tijekom vožnje putem regenerativnog kočenja i motora, što čini iskustvo vožnje jednostavnim i praktičnim.

Toyota plug-in hibridi kombiniraju najbolje od dva svijeta – električnu i hibridnu tehnologiju. Jedna od njihovih ključnih prednosti je veći električni doseg u usporedbi s klasičnim hibridima. Omogućuju vožnju na električni pogon do 70 kilometara, neki čak i do 100 km, što je idealno za gradske vožnje.

Naši hibridi nude tišu vožnju, niže emisije CO2 i manju potrošnju goriva u usporedbi s klasičnim vozilima. Sve to dolazi uz poznatu Toyotinu kvalitetu, dugotrajnost i niske troškove održavanja, što čini naše hibride pravim izborom za sve koji traže inovativno, ekološki prihvatljivo i pouzdano vozilo.

Kako se Toyota planira dalje razvijati na hrvatskom tržištu i koji su poslovni ciljevi?

Fokusom na inovaciju i rast. Nastavit ćemo širiti ponudu elektrificiranih vozila, uključujući nove generacije hibrida i potpuno električna vozila. Početkom 2025. očekujemo dolazak električnog gradskog SUV vozila. Toyota Professional, program gospodarskih vozila, jedan je od ključnih smjerova u kojima vidimo svoje poslovanje. Naš asortiman upotpunjuje Proace Max, najveće kombi vozilo.

Digitalizacijom procesa, programom Relax, do deset godina jamstva, online sustavima, e-Careom i konstantnim usavršavanjem procesa težimo još više povećati zadovoljstvo naših stranaka. Na hrvatsko tržište uvodimo i KINTO brend, koji predstavlja Toyotinu viziju pružatelja mobilnosti, a ne samo proizvođača automobila. Usluge mobilnosti imaju veliki potencijal, i veselimo se skoro predstaviti ovaj program u Hrvatskoj.

* Sadržaj omogućila Toyota

New Report

Close