Nastavili trend i ostvarili 2 milijuna noćenja

Autor: Poslovni.hr , 12. rujan 2016. u 11:41
Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Kvalitetnim destinacijskim menadžmentom, kao i tradicijom zdravstvenog turizma Lošinj je razvio brend zdravlja i vitalnosti.

Već osam godina zaredom Lošinj je u rujnu dosegnuo 2 milijuna noćenja, a ove godine dva dana ranije u odnosu na prethodnu 2015. godinu.

Nakon izvrsnih turističkih rezultata u kojima je ostvareno 1.855.972 noćenja te 238.769. dolazaka u prvih osam mjeseci 2016. godine, Lošinj se svrstao u vodeće hrvatske destinacije s najviše ostvarenih noćenja. Zahvaljujući prirodnim bogatstvima, raznolikoj ponudi, brojnim investicijama, ali isto tako  odgovornosti i kreativnosti stanovnika koji svakodnevnom suradnjom pomažu podizanju kvalitete ponude  i zajedničke vizije arhipelaga, Lošinj se danas može pohvaliti odličnim turističkim rezultatima.

Grad Mali Lošinj i  Turistička zajednica Grada Malog Lošinja  pripremili su mali znak pažnje, na Trgu Republike Hrvatske gradonačelnik Grada Malog Lošinja Gari Cappelli stanovnicima i posjetiteljima dijelio je prigodne poklone, a s ciljem spajanja zelene i plave Hrvatske u sklopu održavanja Dana Daruvara predstavljeni su razni turistički proizvodi Daruvarskog kraja.

Već godinama se možemo pohvaliti dobrim turističkim rezultatima s ostvarenih 2 milijuna noćenja. Obzirom da je cilj pokretanja destinacijskog brand menadžmenta 2006. godine bio turističku ponudu koncentrirati na cjelogodišnje poslovanje, odlučili smo osmisliti i organizirati projekte i dodatne programe koji zadovoljavaju potrebe gostiju tijekom cijele godine. Svoj dolazak u rujnu i listopadu najavljuju gosti iz raznih europskih područja, osobito orijentirani na wellness i zdravstveni te aktivni i sportski turizam. Zahvaljujući brojnim prirodnim činiteljima i bogatijoj ponudi Lošinj ima sve predispozicije za postizanje uspješnog cjelogodišnjeg poslovanja, baš poput davne 1912. godine kada je ostvarivao više noćenja u zimskom periodu godine, izjavio je gradonačelnik i predsjednik Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Gari Cappelli te najavio bolje i kvalitetnije planove i programe za  2017. godinu.

Kvalitetnim destinacijskim menadžmentom, kao i tradicijom zdravstvenog turizma Lošinj je razvio brend zdravlja i vitalnosti,  stoga su aktivni odmor, wellness i zdravlje, kao i mogućnost cjelogodišnjeg poslovanja, vodeći aduti turističke ponude otoka vitalnosti. Lošinj u rujnu očekuje brojne posjetitelje za koje je pripremio raznovrsna događanja. Duga pomorska tradicija nastavlja se i danas. Nakon Lošinjske regate pasara na vesla, nerezinskom uvalom zajedrit će brojne barke i jedrenjaci u sklopu 40. Nerezinske regate tradicijskih barki na jedra. 

Komentirajte prvi

New Report

Close