Godinu 2024. pamtit ćemo po velikim koracima kojima smo učvrstili poziciju najbrže rastućeg maloprodajnog lanca u Hrvatskoj, ali i ozbiljnog disruptora na domaćem i regionalnom tržištu. Uz nastavak organskog širenja diljem Hrvatske, zahvaljujući kojemu ćemo godinu privesti kraju s otprilike 140 novootvorenih trgovina, realizirali smo i dvije značajne akvizicije.
Nakon što smo preuzeli Decentiju te postali još dostupniji kupcima u Zagrebu, iskoračili smo i na inozemno tržište preuzimanjem slovenskog lanca Kea. Svjesni da svoje planove širenja moramo podržati unaprjeđenjem logističke mreže, započeli smo i s gradnjom novog distributivnog centra u Velikoj Gorici koji će se prostirati na 36 tisuća kvadratnih metara.
Posvećenost napretku omogućila nam je da ove godine možemo reći kako naš tim broji više od 6700 zaposlenika te da smo našu mrežu, koja se danas sastoji od više od 1400 trgovina diljem Hrvatske, u odnosu na 2018. godinu utrostručili.
Međutim, ključ našeg uspjeha leži u blizini kupcima i prilagođavanju asortimana potrebama lokalnih zajednica i turista. Tako se upravo naš proximity model, koji nam omogućuje da budemo dostupni kupcu i zadovoljimo njegova svakodnevna očekivanja, pokazao kao naša najveća komparativna prednost. Na njemu ćemo temeljiti svoj daljnji rast, svjesni da nam omogućuje brzi odgovor na potrebe kupaca te diferencira Studenac na tržištu.
S obzirom na velike uspjehe u ovoj godini te usmjerenost na kontinuirani rast, naša očekivanja od 2025. su pozitivna. Nastojat ćemo ih ostvariti ulaganjem u naše zaposlenike, služenjem kupcima i zajednicama u kojima djelujemo, nastavkom širenja na domaćem i inozemnom tržištu i unapređenjem svih aspekata poslovanja.