‘Naši su glavni aduti godišnji promet 3 mlrd. kn i Diageo’

Autor: Božica Babić , 06. listopad 2016. u 22:01
Svjetlan Stanić/Foto: Željko Lukunić/PIXSELL

U Oštrcu šute, u Meteor grupi ponavljaju da nema razloga za pokretanje novog natječaja, a u St. Nicolausu potvrđuju interes.

Odluka ministra Tomislava Panenića da poništi natječaj za izbor strateškog partnera tvrtki Badel 1862 potaknula je glavninu sudionika da ponovno javno potvrde svoj veliki interes za preuzimanje Badela. Tako Stanić grupa ističe ozbiljnu zainteresiranost za Badel 1862 i podržava odluku Ministarstva gospodarstva o poništenju natječaja.

Kako je cijeli proces bio nejasno koncipiran te se od prvobitnog traženja strateškog partnera za Badel pretvorio u klasičnu prodaju, odluku ministra doživjeli su kao jedino ispravnu i odgovornu prema svim sudionicima, poručuju iz ureda Svjetlana Stanića.   "U najboljem interesu Badela 1862 i RH očekujemo vrlo brzo raspisivanje novog natječaja, s mnogo više odgovornosti uključenih, jasnije utvrđenim kriterijima za ocjenu i odabir ponude te detaljno utvrđenim načinom dokazivanja prvo financijskih pa onda i svih ostalih poslovnih kapaciteta ponuditelja", kaže Stanić i dodaje da su sa godišnjim prometom od gotovo tri milijarde kuna najozbiljniji igrač koji može u kratkom roku stabilizirati poslovanje Badela koji se idealno uklapa u njihovu dugoročnu viziju, ne samo kroz visokorazvijene distributivne kanale već i transfer know-howa usvojen u radu s Diageom, globalnim liderom na tržištu alkoholnih pića.

Ni u St. Nicolausu ne sjede prekriženih ruku, potvrđuju da su i nadalje zainteresirani za Badel 1862. Uvjereni su kako su upravo oni "najbolje rješenje jer imaju potreban kapital, znanja i reference i jer su na lokalnom, regionalnom ali i internacionalnom tržištu izgradili izrazito kvalitetnu poziciju koja i Badelu, temeljem dokazanog uspješnog modela poslovanja može osigurati kvalitetnu budućnost." Za razliku od dvojca Stanić-St. Nicolaus te tvrtke Oštrc koja je izabrala šutnju u Meteor grupi smatraju kako nema utemeljenih razloga za pokretanje novog i poništenje aktualnog procesa odabira strateškog partnera za Badel 1862.

"Odluka se može i treba donijeti na temelju provedenih evaluacija prema jasnim kriterijima još uvijek važećeg procesa, a koje je postavilo povjerenstvo oformljeno od Ministarstva gospodarstva. Poništenje četvrtog pokušaja pronalaženja strateškog partnera za Badel 1862, u kojem je konačno ponuđeno kvalitetno rješenje, rizično je i može biti štetno za Badel i sve dionike uključene u proces", kažu u Meteor grupi.U samom Badelu pak podsjećaju "kako je upravo aktualni poziv objavljen sa skraćenim rokovima te jasno i objektivno definiranim kriterijima kojima se osigurava jednako postupanje prema svim potencijalnim ponuditeljima. Utvrđeni su u cilju omogućavanja nastavka proizvodnje, zadržavanja liderskog tržišnog položaja i dugoročne opstojnosti društva. Rokovi provedbe te kriteriji i način vrednovanja ponuda odobreni su od strane međuresornog povjerenstva koje je imenovao ministar gospodarstva."  

Komentirajte prvi

New Report

Close