‘Naša MFC trgovina najučinkovitija je u JI Europi, potpuno smo usredotočeni na rast’

Autor: Sergej Novosel Vučković , 24. ožujak 2022. u 12:55
Ester Weingartner najavila velike planove širenje usluge Glovo Expressa po Hrvatskoj/PD

Ester Weingartner nova je generalna menadžerica dostavne platforme Glovo za Hrvatsku.

Nakon što je Teo Širola doveo ovu globalnu, porijekom španjolsku platformu za dostavu u Hrvatsku proljeća 2019., Glovo se u nas više nego dobro primio, aplikacija je skinuta više od 1,2 milijuna puta na mobilne uređaje potrošača, koji je koriste u 27 gradova, od Pule do Osijeka, od Splita do Zagreba.

Njegovim odlaskom lanjske jeseni Glovo je bio u potrazi za novim generalnim menadžerom, koji će nastaviti uspješnim putem, ali ga, poželjno je, i krčiti dalje, otvarajući nova lokalna tržišta. Od početka godine u tim se ‘cipelama’ našla Ester Weingartner, koja u Glovu radi dvije godine, a dotad je bila u Significu i A1 Hrvatska.

Povezivanje svih sa svime
Mladoj menadžerici ovo je prvi istup za hrvatske medije, priznaje da je imala Širolinu podršku u procesu rasta poslovanja, ali i da je voditi jednog od tržišnih lidera vrlo izazovno. Poručuje kako ovdje imaju jake konkurente (prije svega Wolt i Bolt Food, op.a.).

”I oni rade dobar posao i zahvalni smo što nas svakodnevno tjeraju da se usavršavamo i rastemo. Na rast smo potpuno usredotočeni, to se tiče otvaranja novih gradova i suradnju s novim partnerima kako bismo u potpunosti ispunili svoju misiju povezivanja svih sa svime u njihovim gradovima”, kaže Weingartner.

Napominje da Glovo danas u Hrvatskoj ima suradnju s više od 2500 restorana i trgovina mješovitom robom, iz kojih obroke dostavlja više od 2000 kurira.

2500

restorana i trgovina mješovitom robom u Hrvatskoj trenutačno surađuje s Glovom

Kao što je poznato, oni zapravo rade za njihove partnere, tvrtke za kurirske usluge i svoje radno vrijeme u smislu rasporeda i trajanja mogu birati pa o tome ovisi i zarada prosječnoga “glovera”. A primijetili smo da ih je na ulicama, primjerice Zagreba, sve više stranih.

”Da, naši partneri prijavljuju nedostatak domaće radne snage te su zbog velike potražnje za kurirskim uslugama i priljeva državljana trećih zemalja zapošljavali strane radnike. Vidimo da naši restorani i maloprodajni partneri imaju slične probleme, a pogođeni su i drugi sektori”, upozorava čelnica Glova u Hrvatskoj.

Voda i sladoled ‘bestselleri’
Glovo je lani svoj temeljni biznis dostave na zahtjev (ne samo jela iz restorana već i koječega drugoga, iz trgovina, što im je također ‘forte’), nadogradio i uspostavom svojevrsnoga dark storea.

Riječ je o onome što nazivaju Glovo Express, odnosno, prema definiciji Glova, Micro Fullfilment Centar (MFC), a to je skladišni prostor s robom širokom potrošnje koja se naručuje preko aplikacije i šalje što brže moguće do naručioca. Bili su prvi s takvom uslugom u RH, zasad je jedini MFC u Zagrebu. I ide jako dobro:

”Možemo reći da je naša MFC trgovina s najboljim učinkom u jugoistočnoj Europi. Glovo je uložio puno vremena u određivanju pravog pristupa i brigu o korisnicima, posebno potrebi za flaširanom vodom i sladoledom, što su nam trenutačno i najprodavaniji artikli”, kaže Weingartner, najavivši velike planove širenje ove usluge po Hrvatskoj, u gradovima gdje Glovo već jest.

Dostava preko platforme mnogima je praktična bila u pandemiji, a u Glovu vjeruju da će i s njenim jenjanjem takav trend ostati. No, cijene su porasle?

”Prateći inflatorne trendove za ključne robe, npr. široke potrošnje, poljoprivredne proizvode, naftu i plin, cijene su jednostavno morale biti povećane kako bi se i dalje osiguralo kvalitetno pružanje usluga koje naši partneri pružaju putem platforme”, odgovara generalna menadžerica Glova Hrvatska Ester Weingartner.

Komentirajte prvi

New Report

Close