Namazu od višanja iz Sračinca srebro u New Yorku

Autor: Saša Paparella , 04. srpanj 2016. u 21:59
Neb Chupin, osnivač Dida Bože/V. Ž. Rogulja/PIXSELL

Hermes International 95% proizvodnje izveze u Kanadu i SAD, gdje se prodaje pod brendom Dalmatia.

Namaz od višanja Dalmatia Sour Cherry brenda Dida Boža osvojio je srebrnu nagradu u kategoriji Novi proizvod na sajmu gurmanske hrane Fancy Food Show održanom u New Yorku, gdje se okupilo 46.000 proizvođača i profesionalaca iz prehrambene industrije.

"Sigurni smo da ovo nije posljednja titula koja krasi naše proizvode jer smo sad još motiviraniji da nastavimo putem – kvalitetni proizvodi za zahtjevne kupce, one koji ne pristaju na kompromise u izboru namirnica", istaknuo je Neb Chupin (Nebojša Čupin), vlasnik tvrtke Hermes International, koja proizvodi brend Dida Boža.  Sjedište tvrtke je pokraj Varaždina, donedavna u Turčinu, a sada u mjestu Sračinec. Ti se proizvodi, uglavnom džemovi i namazi, na stranim tržištima prodaju pod nazivom Dalmatia.

Od ukupne proizvodnje, na američko i kanadsko tržište izvezu 95 posto, a ostatak prodaju u Hrvatskoj i nizu zemalja u rasponu od Švicarske do Indonezije.  Prihodi Hermes Internationala 2015. su iznosili 28,4 milijuna, neto dobit bila je 1,8 milijuna kuna, a zapošljava 44 ljudi. Jedan od suvlasnika tvrtke bio je Jonuz Aliti, inače vlasnik poznate zagrebačke slastičarne Centar, čiji su računi već dulje vrijeme u blokadi.Agencija za plaćanja u poljoprivredi lani je na osnovi  odobrenih sredstava iz IPARD programa Hermes Internationalu isplatila 8,8 milijuna kuna za izgradnju i opremanje objekta za preradu, konzerviranje, sušenje i zamrzavanje voća i povrća.

Komentirajte prvi

New Report

Close