Nakon Zagreba poznati hotelski brend stiže u Novi Vinodolski

Autor: Radmila Kovačević/VL , 13. prosinac 2024. u 07:26
Zamršeni desetogodišnji predstečajni postupak tvrtke Hoteli Novi okončan je prije godinu dana kada ju je kupio slovenski investicijski fond ECM Partners/Goran Kovačić/PIXSELL

Švicarski brend trebao bi započeti novu eru kvarnerskog kompleksa.

Nakon deset godina provedenih u predstečajnom postupku poznato turističko naselje Hoteli Novi lani je u prosincu napokon dobilo novog vlasnika, a sada, godinu dana kasnije, dobit će i poznati krovni brend.

Vijest će biti objavljena na tzv. brand revealu nove franšize, zakazanom za utorak idući tjedan, a neslužbeno doznajemo da se radi o hotelskom brendu Mövenpick.

Ova švicarska tvrtka za upravljanje hotelima, u vlasništvu Accora, upravlja sa stotinjak objekata u raznim zemljama, hotel pod tim brendom postoji i u Zagrebu, jedan se trenutno gradi u Splitu, a treći će, prema dostupnim informacija, dobiti Novi Vinodolski.

Ambiciozni planovi
Novovinodolski turistički kompleks prije točno godinu dana kupio je slovenski investicijski fond ECM Partners čiji su predstavnici tada poručili kako će “resort biti u dobroj poziciji da iskoristi sve veći apetit svojih glavnih europskih klijenata za rezidencijama više klase”.

Novi vlasnici posebno su apostrofirali da ciljaju cjelogodišnje poslovanje i to posebice zahvaljujući jednom od najvećih wellness sadržaja u regiji i ponudi kongresnog turizma. Slovenski ECM s turizmom iskustva ima od ranije, u taj sektor uključen je kroz nekoliko investicija, a što u vlasništvu, što pod upravljanjem, imaju i Sava hotele u čijem su sastavu hoteli na Bledu, u slovenskim termama i na obali.

Novovinodolski resort kupili su od B2 Portfolija, tvrtke kćeri B2 Kapitala koja je bila založni vjerovnik, a mediji su tada pisali da su Hoteli Novi prodani za 45 milijuna eura.

Brojne turbulencije
Novovinodolski turistički kompleks prostire se na oko 30 hektara uz more, od čega je polovica izgrađena. Trenutačno kapacitet je oko 1500 kreveta. No, iako je resort radio proteklih godina, kapacitet se mijenjao od godine do godine. Ove je sezone radio bez većih promjena, a s Mövenpickom bi trebala početi nova eura u svakom smislu.

U Hotelima Novi proteklih su se desetljeća mijenjali poslovni modeli, ali bez većeg uspjeha. Svojevremeno su ih preuzeli Bruno Orešar i partneri, a zamršeni desetogodišnji predstečajni postupak svakako nije pomogao da se toj tvrtki vrati stara slava.

Komentirajte prvi

Još vijesti

New Report

Close