Godina na izmaku za nas u Zagrebačkoj pivovari je bila izuzetno uspješna. Jedna od najuspješnijih do sada. Nakon izazova poput pandemije, ratova, inflacije i rasta troškova s kojima smo se suočavali posljednjih godina, u 2024. bilježimo rezultate koji pokazuju oporavak tržišta u cjelini. I dalje imamo najveći tržišni udio u maloprodajnom kanalu. Ožujsko pivo i dalje drži titulu omiljenog brenda hrvatskih potrošača na ukupnom tržištu. Takvi rezultati motiviraju nas i za 2025.
Snagu Žujinog brenda pokazali smo lansiranjem društveno odgovorne kampanje “Budi hrabar, budi zdrav” čiji je cilj bio podići svijest javnosti o važnosti redovitih zdravstvenih pregleda. Osigurali smo i besplatne preglede muškarcima u rizičnoj skupini. Reakcije javnosti na kampanju i povratne informacije s terena su jako dobre.
No osim Žujinih kampanja, lansirali smo još 2008. i prvu hrvatsku kampanju o odgovornom konzumiranju i sprečavanju zloupotrebe alkohola “Razmisli”. Iz godine u godinu učvršćujemo poziciju vodećeg proizvođača piva na domaćem tržištu te kontinuirano potvrđujemo predanost odgovornom, transparentnom i održivom poslovanju.
Nastavku pozitivnih rezultata doprinose usredotočenost na rast premium portfelja, napori u pogledu održivosti i širenje izvan tradicionalne ponude piva. Štoviše, naše prvoklasno funkcionalno piće Hidra, lansirano 2018., sve je češći izbor onih koji preferiraju bezalkoholno osvježenje.
Hidra je pravi primjer kako uz jasnu komercijalnu strategiju, analizu učinjenog i eventualnu prilagodbu možemo biti izuzetno uspješni i izvan pivske kategorije. Najznačajnija investicija u Zagrebačkoj pivovari u 2024. bilo je ulaganje u liniju za punjenje povratne boce koj će biti dovršeno u svibnju 2025. Druga najveća investicija bila je rekonstrukcija kondezatora u sustavu hlađenja, ali i investicija u solarnu elektranu na krovu skladišta u Zaprešiću.
U 2025., drugo najvažnije ulaganje bit će u mješalice za pripremu pića koja nisu pivo. Ako je suditi prema pozitivnim prognozama za domaće gospodarstvo, i 2025. bi trebala biti prilično uspješna za Zagrebačku pivovaru, ali i za sektor u cjelini.