Nakon Mövenpicka, u Zagrebu uskoro još jedan Accorov hotel

Autor: Marija Crnjak , 08. lipanj 2022. u 22:00
Prvi hrvatski Mövenpick poslovao je pod nezavisnim brendom od 2018./D. Berković

Investitor, tvrtka MPPD, potpisala je s Accorom ugovor o upravljanju na 20 godina za zagrebački i splitski hotel.

Hotelska kompanija Accor u Zagrebu je početkom lipnja u suradnji s tvrtkom MPPD otvorila prvi Mövenpick hotel u zemlji, ujedno treći Accorov hotel u Hrvatskoj.

Njima će se za oko 2 godine pridružiti i splitski Mövenpick Žnjan koji bi s gradnjom trebao krenuti ove jeseni.

No, Accor s istim investitorom uskoro ulazi u još jedan hotel u Zagrebu, gdje će također razvijati neki premium brend. MPPD usto ulazi u još jedan projekt boutique herritage hotela na Jadranu, otkrio je u srijedu za Poslovni dnevnik Andrija Antić, direktor i suosnivač tvrtke MPPD, prilikom obilaska hotela smještenog u poslovnoj zoni Novog Zagreba.

Za prilagodbu 10 mil.kn.
Prvi hrvatski Mövenpick poslovao je pod nezavisnim brendom od 2018. godine, s pauzom u pandemiji, a MPPD je zakupnik objekta. Hotel ima 104 pametne sobe i apartmana.

“S Accorom smo za Zagreb i Split potpisali ugovor o upravljanju na 20 godina. Prilagodba Accorovim kriterijima trajala je od studenog prošle godine, no intenzivno zadnja 3 mjeseca, što je rekordno kratko, a najviše je bilo izazova u IT segmentu.

U usklađivanje smo uložili oko 10 milijuna kuna”, pojasnio nam je Andrija Antić. Otkriva da kasni realizacija hotela na Žnjanu, dijelom zbog papirologije no najviše zbog rasta cijena, što je investiciju poskupjelo za 30%.

“Plan je krenuti s radovima u listopadu, te otvoriti do Uskrsa 2024. Ulaganje u objekt od 156 jedinica na kraju će koštati oko 30 milijuna eura”, kaže Antić.

Krenulo širenje Accora
Accor već dugo gleda hrvatsko tržište, a čini se da je sad krenula i jača ekspanzija. Inače, ova je hotelska tvrtka sa sjedištem u Francuskoj poznata po snažnom rastu uoči pandemij. U 2019. su u prosjeku u svijetu otvarali jedan hotel dnevno.

Taj se tempo sada vraća, istaknula je Sabina Bartyzel, šefica Accorovih operacija za Istočnu Europu. Accor u svijetu ima ukupno 5000 hotela, oko 3200 ih je u Europi.

“Hrvatska je jako živahno tržište koje nam je jako privlačno za buduće projekte, i gledamo nove prilike. Neke su pred realizacijom, i vrlo skoro ćemo vam otkriti detalje”, poručila je Bartyzel.

Mincho Pachikov, direktor Mövenpicka Zagreb otkrio je da je hotel u prvih tjedan dana imao 50 posto popunjenosti, i unatoč tome što se radi o poslovnom hotelu, polovicu gostiju čine odmorišni gosti.

“Nastavljajući predanost brenda, Mövenpick Zagreb prihvaća ekološki način razmišljanja i holistički pristup održivosti” kazao je Pacshikov. Hotel do kraja godine izbacuje svu jednokratnu plastiku, ima punionice za električna vozila i priprema rješenja za informiranje gostiju bez papira. 

Komentirajte prvi

New Report

Close