Nakon humusa koprivnička tvrtka ima ‘friški’ izvozni adut

Autor: Marta Duić , 20. kolovoz 2019. u 07:56
Silvija Repić, direktorica tvrtke Sana delikatese koja danas broji čak 150 proizvoda/D. Špehar/PIXSELL

Mliječne deserte bez glutena izbacili smo ovo ljeto. Takav je asortiman sve traženiji jer roditelji sve pažljivije biraju kakve će slatkiše dati djeci, kaže direktorica.

Koprivnička tvrtka Sana delikatese ovog je ljeta na tržište izbacila novi proizvod – Magic, koji se predstavlja kao jedini svježi mliječni desert bez glutena na našem tržištu. Iako je najpoznatija po humusu, tvrtka ima i druge adute kojima osvaja tržište i izvan Hrvatske.

"Kroz proteklih pet godina poslovanja primijetili smo da sve više roditelja za svoju djecu pažljivo bira deserte i slatkiše. Proizvodi bez glutena sve su popularniji, što je često nažalost i nužnost te smo s tom idejom pripremili Magic. Sana Magic štapići dolaze u tri okusa, točnije s komadićima maline, s marelicom te s kakaom i lješnjakom, a prve reakcije tržišta su pozitivne i iznad očekivanja. Potrošači odlično reagiraju na okus, sviđa im se nešto novo i drugačije, a dobro je prihvaćena i činjenica da je cijena proizvoda povoljna s obzirom na to da se radi o slastici bez glutena. Uvijek krećemo korak po korak stoga smo prvo krenuli na tržište Hrvatske, a nakon toga je u planu izvoz", pohvalila se Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa.  

Slovenija i Švicarska rastu 
Od prvih osam proizvoda u asortimanu, danas su došli do njih gotovo 150. Kako kaže Repić, Sana je još uvijek najviše prepoznatljiva po Sana Hummus namazima, a ta potkategorija se širi i postaje zanimljiva i drugim kompanijama iz Hrvatske i inozemstva.  Napominje kako ostalim proizvodima poput primjerice premium začina za HoReCa kupce, čipsa od jabuke s čokoladom, tahinija, ketchupa tek predstoji pravi razvoj. Sanin tim trenutačno broji 11 zaposlenika.

  "Novi proizvodi, veći broj kupaca (posebice u HoReCa kanalu), dostavnih mjesta te izvoz intenziviraju poslovanje i zahtijevaju stvaranje novih radnih mjesta. Planiramo i daljnje povećanje broja zaposlenih, a tempo će odrediti daljnji uspjesi u  poslovanju. Ove smo godine zaposlili jednu osobu te do kraja godine planiramo još jednu", objašnjava Repić te ističe kako intenzivno rade na traženju novih izvoznih prilika na ostala tržišta regije i šire. "Sana Hummus je lider na hrvatskom tržištu te smo uz rast u Sloveniji i nove proizvode ostvarili stope rasta poslovnih prihoda od 30-ak posto.

Slovenija je još uvijek naše najveće izvozno tržište s čipsom od jabuke s čokoladom te Hummus namazima i novim namazima kao Guacamole, MelanSana i Thai Salsa. Od početka godine započeli smo s izvozom u Švicarsku i to s novim proizvodom pod markom Bonmahl- mješavinom žitarica i začina koji je svojevrsna 'superhrana'. Volumen prodaje Bonmahla u Švicarskoj daleko premašuje onaj u Hrvatskoj, no s razvojem hrvatskog tržišta smo tek krenuli", pohvalila se Repić. 

Veći proboj u HoReCa
Sana delikatese surađuju s gotovo svim većim trgovačkim te hotelskim lancima, a našli su put i do specijaliziranih trgovina. "Ulazak s novim proizvodima u HoReCa kanal prodaje je drugačiji, chefovi kuhinja su najčešće znatiželjni i zainteresirani za nove proizvode, no HoReCa zahtijeva puno vremena, ulaganja i osobni pristup svakom kupcu", objašnjava Repić.

Ističe kako mala tvrtka kao Sana mora izuzetno voditi računa o profitabilnosti. "Kontinuirano investiranje u nove proizvode, tržište i zaposlenike rezultiralo je rastom prodaje i povećanju  poznatosti marke, a svaka investicija ima pozitivan utjecaj na poslovanje", zaključuje Repić.

Komentirajte prvi

New Report

Close