Zahvaljujući strateškom fokusu na ključne brendove i operativnoj izvrsnosti naših timova, 2024. je unatoč svim izazovima za Jamnicu bila uspješna u cijelom nizu parametara – od povijesnih rekorda u proizvodnji preko poslovnih rezultata do jačanja tržišne pozicije kroz inovacije i dostupnost. Promjene u očekivanjima potrošača ubrzano mijenjaju dinamiku tržišta. Sve više traže zdravije opcije, poput funkcionalnih napitaka s vitaminima te pića s niskim udjelom šećera. Generalno, potrošači žele pića koja su bolja za njih. Ovaj trend, koji traje već nekoliko godina, sigurno će se nastaviti i u 2025.
Širi ekonomski kontekst nastavit će utjecati na naše poslovanje i u 2025. Očekuje se umjereni rast hrvatskog BDP-a, što može pozitivno djelovati na potrošačku potražnju. No, izazovi poput inflacije i rasta cijena sirovina na svjetskim tržištima, promjena iznosa povratne naknade te značajnog povećanja troškova rada, zasigurno će snažno utjecati na poslovanje. S druge strane, konkurencija se intenzivira.
Zbog široke ponude i dostupnosti, ona ne dolazi samo od kompanija unutar iste kategorije, već od svih koji nude pića. Naš odgovor na to je usmjerenost na ključne brendove, inovacije temeljene na njima te snažnu prodajnu izvedbu na terenu. Na međunarodnim tržištima, gdje već sada plasiramo 30% portfelja, bilježimo stabilan rast, a globalni porast potražnje za bezalkoholnim pićima nudi dodatne mogućnosti za ekspanziju.
Naši brendovi su prepoznati u cijeloj srednjoj Europi i Balkanu, regijama na koje dodatno usmjeravamo pažnju i u kojima prepoznajemo prilike za rast. U nadolazećem razdoblju ne treba zaboraviti i održivost koja nije samo trend već dio naše dugoročne strategije. Ulaganjem u obnovljive izvore energije, reciklirane materijale i smanjenje ugljičnog otiska, ne ispunjavamo samo zahtjeve regulative, već preuzimamo odgovornost prema okolišu i društvu.
Naš fokus i u 2025. ostaje na jačanju tržišne pozicije, postavljanju novih standarda operativne učinkovitosti i ispunjavanju strateških ciljeva. Ciljeve smo postavili vrlo visoko, ali vjerujemo da ih možemo dostići.