Novine s kravatom. Tako je glasio slogan prvog broja Poslovnog dnevnika, jedinih dnevnih biznis novina koje su iz Vjesnikove tiskare počele izlaziti 2004.
Dvadeset godina kasnije, prepoznatljivi po sloganu da ‘Instinkt nije dovoljan’, Poslovni je u ponedjeljak svečano obilježio okrugli jubilej rođendanskom proslavom u društvu 300-tinjak predstavnika najvećih hrvatskih i inozemnih kompanija, brojnih gostiju iz svijeta poduzetništva i diplomacije.
Neki od njih kazali su nam zašto nas i nakon dva desetljeća redovito čitaju. Mihael Furjan, predsjednik uprave Plive i Hrvatske udruge poslodavaca istaknuo je da je Poslovni dnevnik jedini pravi poslovni medij na domaćem tržištu na koji se čitatelj može osloniti.
“Preživio je usprkos svim poteškoćama, uključujući i disrupciju prelaska na digitalno. Mi poslovni ljudi želimo imati pouzdan, uspješan poslovni medij u Hrvatskoj. Ponosni smo što je Poslovni napunio 20 godina i želimo mu još najmanje toliko”, rekao je Furjan.
Njegovo mišljenje dijeli i Nikola Dujmović, predsjednik uprave Spana. “Čitam vas jer ste relevantni poslovni izvor informacija”, rekao nam je. Komunikacijski stručnjak Krešimir Macan kazao je da su Poslovni dnevnik jedine ozbiljne novine u državi.
“Čitam ih svakodnevno, nemaju lažnih vijesti. Da imaju, ne bi potrajale 20 godina. Kad želiš doznati što se stvarno događa s trendovima na tržištu, to ćeš saznati u Poslovnom dnevniku jer ovdje se nalazi sadržaj koristan za nas poslovnjake. Kad želim ozbiljnu poslovnu informaciju, idem kod vas”, istaknuo je.
Logično je da je Poslovni 20. rođendan proslavio upravo na Oleander terasi hotela Esplanade s obzirom na to da je ona oduvijek bila mjesto najsjajnijih i najekskluzivnijih događanja u biznis svijetu, oslikava predsjednik Uprave Elektronički računi Marko Emer. “Središnji ste izvor svih poslovnih informacija koje se zbivaju u Hrvatskoj, regiji i šire”, kaže.
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke Poslovni dnevnik smatra prirodnim početkom dana jednog poduzetnika. “Pouzdan je, a temama pristupa ozbiljno i informativno. Ostao je jedan od rijetkih relevantnih izvora informiranja koji nastoji dati i regionalni pogled na tržište”, zaključila je čelnica koprivničke kompanije.
“Poslovni dnevnik daje najrelevantnije informacije iz poslovnog sektora i pokriva sva područja, uključujući i energetiku. Dobiti relevantne i provjerene gospodarske informacije danas je vrlo važno, a ovakve proslave odlična su prigoda za druženje i povezivanje s poslovnom zajednicom”, rekao je Dražen Jakšić, ravnatelj Energetskog instituta Hrvoje Požar.
U dinamičnom svijetu brzih promjena koje donosi tehnologija i digitalizacija društva i biznisa Poslovni dnevnik u budućnosti će ići u korak s trendovima, a pritom ostati jednako relevantan, kredibilan i nezaobilazan izvor informacija poslovne zajednice.