Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica s početkom godine pokreću novi projekt razvoja i nacionalne promocije zdravstvenog turizma, među ostalim i kroz pokretanje posebnog portala, a najbolji u sektoru promovirat će se pod zajedničkim sloganom Croatia-Full of Health. Neslužbeno se doznaje da će se u projekt u ovoj godini uložiti oko pet milijuna kuna, a on će uključiti i nastupe na specijaliziranim sajmovima te konferencijama.
U projekt se mogu uključiti turističke tvrtke, hoteli, agencije, ali i zdravstvene ustanove, lječilišta, specijalne bolnice. HGK je stoga na svojim stranicama objavila javni poziv za poslovne subjekte koji se žele uključiti u projekt, s kriterijima kojima moraju udovoljiti kako bi mogli ući na listu nositelja izvrsnosti zdravstvenog turizma. Kako se pojašnjava u pozivu, radi se o pilot projektu u kojem se želi izdvojiti poslovne subjekte koji doprinose unapređenju i obogaćivanju turističke ponude destinacije, razvoju sadržaja koji omogućavaju produljenje turističke sezone, te jačanju snage brenda i stvaranju prepoznatljivog imidža zdravstvenog turizma Hrvatske.
"Već dvadeset godina kroz Zajednicu zdravstvenog turizma pri HGK pokušavamo napraviti značajniji pomak u razvoju i promociji hrvatskog zdravstvenog turizma. Ovom projektu nacionalne promocije zdravstvenog turizma HTZ-a dajemo punu podršku. Cilj ovog javnog poziva je za početak okupiti bar 50-ak subjekata koji su se već samostalno dokazali na međunarodnom tržištu, a koji bi mogli dostojno predstavljati zdravstvenu ponudu Hrvatske i biti snaga koja će moći povući i ostale za sobom, pojasnila je Sanela Vrkljan iz Sektora za turizam HGK.
Iz HTZ-a pojašnjavaju kako će po prikupljanju poslovnih subjekata izraditi podstranicu "Full of Health" o zdravstvenom turizmu, koja će objediniti najvažnije informacije o pružateljima usluga te destinacijama koje nude taj turistički proizvod.
"Također, tijekom ove godine organizirat ćemo edukacije na temu zdravstvenog turizma namijenjene turističkoj industriji. Usto, u sklopu HTI (Health Tourism Industry) konferencije, koja se krajem veljače održava u Rovinju, HTZ će održati radionicu "Hosted buyers", na koju se pozivaju kupci usluga zdravstvenog turizma i hotelskog smještaja iz emitivnih zemalja. Radionici će prisustvovati najmanje 30 kupaca, od kojih je više od polovice odobreno od strane Medical Tourism Associationa. Predviđene su i popratne promotivne (marketinške) aktivnosti u sklopu projekta Croatia Feeds na temu zdravstvenog turizma", otkrivaju u HTZ-u.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu